Kedves Zulutrader,

Némi változtatást eszközölünk a hírlevélben, és a blogon. Erről szeretnék ma írni pár sort az eredmények után.

Jelszolgáltatók eredményei

 

  1. kategória:
  1. kategória: 
  1. kategria:

Változások

Amióta írjuk nektek a hírlevelet és a blogot, sok információt megosztottunk veletek. Azért, hogy ne ismételjük újra, és újra magunkat, mostantól hetente megírjuk az eredményeket, és velősebben témáról akkor írunk, ha valamilyen változás történik a Zulutrade oldalán, vagy a portfóliónkban.

Természetesen, ha valamilyen témával kapcsolatban szeretnéd kikérni a véleményünket, nyugodtan írd meg nekünk, és ha ide való téma, akkor meg fogjuk írni.

Az összes korábbi bejegyzésünket megtalálod a blogon. 

Az alábi elérhetőségeken pedig fel tudod venni velünk a kapcsolatot: zulutrade@thebetbulls.com

Sikeres hetet kívánok!
 

Üdvözlettel,
Boros Lajos

 

Címkék: forex változások bolg zulutrade betbulls

A bejegyzés trackback címe:

https://betbulls-zulutrade.blog.hu/api/trackback/id/tr484330140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gnarroni 2012.03.21. 19:58:11

Úgy látom, hogy a 11. hét kimaradt. Annyit megkérdezhetek, hogy azt sikerült plusz pipekben zárni? Csak mert ha nem akkor az az 5. hét lesz ami negatív egyhuzamban. Engem az nagyon aggasztana azért de lehet, hogy szimplán nehezen kezelem a veszteségeket. =)

Az emailt megkaptam de sajnos még nem volt időm ezzel foglakozni!

gnarroni 2012.03.22. 17:00:00

Üdvözletem!

Szokásos módon megint érdekelne a vélemény erről a szolgáltatóról:

zulutrade.com/TradeHistoryIndividual.aspx?pid=36752

kis átlag pip/kereskedés-hez képest ez a slippage még megfelel? :/

whiteg71 (törölt) 2012.03.22. 19:03:59

@gnarroni:
Ez az átlag pip rendkívül kevés.
Nekem az sem tetszik, hogy 2011 aug-tól egészen 2012 márciusáig szinte stagnált a profit görbéje..
A negatívumok után nézzük a pozitívumokat, mégpedig, hogy most jól teljesít. Alacsony a DD-je. Az SL is alacsony és tartja hozzá magát. Van múltja, hisz régóta kereskedik.
Összességében használható ez a szolgáltató, kár az alacsony átlag pip-ekért.

Az én hetem eddig jól alakul és ha így folytatódik, akkor egy hét múlva, remélhetőleg pluszba fordul a számlám. Aminek nagyon fogok örülni.
Remélem, hogy sikeres követővé válok, mert most, hogy ledolgoztam az életem felét, itt az idő, hogy részben a pénz dolgozzon helyettem.

gnarroni 2012.03.22. 20:15:59

@whiteg71: Teljesen egyetértek! PLáne ennyi negatív hullám után meg aztán mégjobban megérdemli. Meglesz a gyümölcse csak türelmesnek kell lenni! =) Ha jól emlékszem akkor MVK, FCC és SP DOLORES van csak ugye?

Csak mert az MVK és FCC nekem is van de nem kereskednek túl sokat ezen a héten, vagy lehet hozzászoktam az előző hetekhez.

Nekem pozitív a számlám, aminek örülök de lassabban gyarapodik mint sejtettem. Semmi probléma. Azt néztem, hogy egy két tőzsdét oktató cégnél évi 60-70%os tőkehozamot termelnek. Itt a zulunk ez akár 3-4 hónap alatt is elérhető szerintem, főleg ha növeljük egységesen a lotokat.

MVK-nak furák a kötései... nem tudom, hogy eddig is ilyenek voltak-e de én tutira mindig ellentétesen kötnék mint ő és be is szokott jönni a de a végén jön egy esés és mindig jól jön ki szóval még is csak tud valamit. Mellesleg ő kedvenc szolgáltatóm! =)

whiteg71 (törölt) 2012.03.22. 20:49:06

@gnarroni:
Köszönöm a pozitív szavakat. Igen, jól emlékszel, valóban csak az általad említett szolgáltatokat használom, változó Lot mérettel.
Az én gyarapodásom sem gyors, de ez annak is köszönhető, hogy alacsony törzstökével kezdtem el a kereskedést, és ezt is lehúzta az év eleji negatív széria.

60-70%/év. Szerintem jóval több nyereség érhető el, mert sok szignálszolgáltató ennél többet profitál. A magas kockázatúak meg……ajaj. Kinek mekkora a kockázat vállaló képessége, mert ugye bukni is lehet.
Nekem van egy kitűzött profit célom, amit el akarok érni az év végére.

Örülök, hogy pozitívban van a számlád, és ha lassan is de gyarapszik. Elvégre a pénz és mások dolgoznak nekünk, mi csak felügyeljük a munkájukat.
Ilyenkor sajnálom, hogy nincsen felesleges tízezer USD-m, mert az már szép kis plusz jövedelmet hozna.

Egy kis pozitív humorral szólva, „tíz év múlva a Yactomon”.

Mégvalami, Kérlek, tegezz:-)

gnarroni 2012.03.22. 21:35:22

@whiteg71: Köszönöm szépen múltkor Boros úr is kérte, hogy tegezzem! Nem mertem mert szerintem azért fiatalabb vagyok mint ti.

Ne is mond én is néha azon gondolkodom, hogy szerzek még pénzt és hozzárakom, hogy még gyorsabban gyarapodjon. Mondanom sem kell, hogy erre nincs lehetőségem :D de lehet, hogy nem is baj mert, minél kisebb tőkéből csinálok minél több pénzt annál jobb befektetés volt.

Ha egyszer eljutok oda, hogy pl minden szolgáltatót kb. 5 miniloton tudok üzemeltetni akkor majd megveregetem a vállam, hogy na igen innentől kezdve nyeregbe vagyok. :D Még csak a 2 microlotnál tartok de a türelem rózsát terem ugye.

SP DOLORES jól teljesít mostanság?

Relda 2012.03.23. 08:46:42

Nem féltek a SP DOLORES-től 80% feletti a nyereséges kereskedések száma?
Boros űr okítása szerint, veszélyesek az ilyen jelszolgáltatók.

gnarroni 2012.03.23. 13:50:35

Jómagam nem használom de használtam. Nem azért váltottam mert rossz lett volna, hanem szimplán lassúnak találtam az EUR/GBP devizapár mozgását.

Amúgy nemrossz szolgáltató. Szerintem attól, hogy egy szolgáltatónak 80%os nyeresége van szerintem teljesen hihető. Miért ne? Persze csak akkor használj ilyet, hogy ismered a stratégiát vagy hajlandó vagy kicsit nagyobb kockázatot vállalni.

100%osat meg 90 akárhány körülit tényleg nem ajánlom. Whiteggel bebuktunk a svéd Zulugreen-nel meg a Zulumasterblasterrel.

Zseniális stratégia volt több hónapig 100%-on és anmikor csatlakoztunk egyszer csak bumm.... minuszok minuszra halmazva!

whiteg71 (törölt) 2012.03.23. 20:41:26

@Relda:
Mindenki maga dönt, hogy neki milyen portfolió összeállítás a megfelelő. Az SP Dolores is csak egy része, egy portfoliónak.
A 80% csak egy adat a többi tízből, ami alapján eldől, hogy egy szolgáltató követése vállható-e, vagy sem. (Az MVK_08 is 88%-os.)
Sokféle követői stratégia létezik, és ezt idővel mindenki maga alakítja. Lajos, a saját szempontjaival segít elindulni, kapaszkodott ad a kezdéshez, de ő is azt mondja, hogy ismerd meg a rendszert, tanulmányozd a szolgáltatókat és alakítsd ki a saját szempontjaidat.
Az SP dolores lassú és sokáig tart egy kereskedése, de eredményes, és a pip-ek száma nem nagy, de 41 hét alatt 1124pip-el 17ezer USD profitot termelt magának. Látszik, hogy alacsony pip számmal de magas Lot értékkel dolgozik. Vagyis magasabb Lot értékkel érdemes követni.
Erre is figyelni kell, (a sok paraméter mellet) hogy az alacsony pip számmal kereskedő szolgáltatót magasabb Lot értékel érdemes követni, míg a magas pip számmal dolgozó szolgáltatott alacsonyabb pip-el.

(félni? Én élvezem, nem félek)

gnarroni 2012.03.23. 22:58:57

Jól beszélsz! Minden mondattal egyetértek.

Sajnos ez a hetem nem volt fényes, hétfő nagy buktával kezdett aztán az egész hét ennek a feljavításáról szólt. Még mindig profit van csak kevesebb mint múlthéten, plusz az MVK kötése sem volt valami jó.. kár érte de ez még mehet a jó irányba. =)

FCC jó volt a héten mint mindig =)

whiteg71 (törölt) 2012.03.24. 16:33:38

@gnarroni:
Az MVK miatt ne aggódj, a jövő héten, remélhetőleg pluszban zárja a megnyitott kereskedését.

whiteg71 (törölt) 2012.03.24. 19:56:17

@gnarroni:
Mivel nem találkozom más Zulutaredelővel és az én számlám még mínuszban van, szeretném tőled megkérdezni, hogy kb mennyi százalék pluszban állsz a kezdeti alaptőkédhez képest.
(5, 10, 25% Stb)Csak %-ban kifejezve, nem pénz összeg, nem pip szám.
Természetesen, ha ezt az információt nem szeretnéd megosztani, azt is megértem.

gnarroni 2012.03.25. 11:25:44

@whiteg71: Számomra egyáltalán nem baj! mindjárt kiszámolom egy pillanat. Az MVK mostani bennmaradt kötését nem számoltam bele mert az még bármi lehet szóval így van eddig: 6%.

Tudom, hogy nem sok de én örülök neki és szerintem egyre jobb lesz.

Remélem neked is már jön a jó széria! =)

whiteg71 (törölt) 2012.03.25. 16:54:18

@gnarroni:
Köszönöm, hogy megosztottad ezt az információt. Én a tőkém felét vesztetem el, mielőtt elkezdtem végre sikeresen követni a jelszolgáltatókat. A nagy visszaesés miatt, most többet kockáztatok, mint amennyit eredetileg terveztem, mert a Margin call mérőm 200 felett áll és én nem terveztem, hogy 100felett legyen, de idővel, ahogy a tőkém növekszik ez a mérő szám mérséklődni fog.
Tudom, nem reális így, de ha eltekintek a korábbi jelszolgáltatóimtól, és ha csak a mostani három teljesítményét nézem, akkor azok együttesen az elmúlt két és fél hónap alatt 30% hasznot hoztak. De hiába dolgozott jól ez a három jelszolgáltató, ha a többi lehúzta a számlámat, nem véletlenül maradt ez a három szolgáltató a portfoliómban.
Nekem van konkrét kitűzött célom, ami ezer dollár profit/év. Hogy ez sikerül-e, azt az idő eldönti, de azért vannak a célok, hogy azokat elérjük.

whiteg71 (törölt) 2012.03.25. 17:52:44

Azt olvastam, hogy aki havi 10-15%-ot profitál, az már nagyon jó követőnek számit. Mit gondoltok, ez mennyire igaz?

gnarroni 2012.03.25. 18:17:18

Hát szerintem 10-15% havonta elég jó arány! Én meg lennék elégedve, de a célom természetesen több a legbiztonságosabb módon!

A margin-call o meter 200% felett elég veszélyes már. Nekem 137% körül mozog most de nekem az volt a kikötésem magamhoz anno, hogy 120% felé nem megyek, de ezt nem sikerült betartani sajnos.

Én úgy tervezem, hogy csak akkor emelek lotokat, ha csökken az MGC valamennyivel és ha emelem a lotot akkor kevesebb %-ot kapok eredményül minden egyes lot emelésnél mint amennyi volt. Így fokozatosan csökkentem a kockázatom és növelem a pénzt. A végső célom, hogy 30-40% körüli Margin Call O meteren működjenek a szolgáltatók 1-2 standard loton.

Szép terv nem? :D Ez nagyon messze van de nem lehetetlen.

whiteg71 (törölt) 2012.03.25. 19:34:28

@gnarroni:
Jók a terveid, de neked is sok, sok hónap kell, akárcsak nekem, ez van, de legalább elindultunk egy cél felé.
Azt gondolom, hogy annak a jó, aki nagy alaptőkét tud elhelyezni.
Tízezer USD-nél az átlag havi 10% már egy szép összeg (ezer usd havonta), kis kockázattal. De, nem tudom mennyire reális a havi 10% profit, hisz nincsen ezzel kapcsolatos tapasztalatom.
Az egyéb forex befektetéseknél az évi 50% profitot is már nagyon jó eredménynek tekintik, ami ugye messze van a havi átlag 10%-tól.
Nekem, mint kis kezdő tőkével indulónak, most az célom, hogy ezt az alaptőkét növeljem addig, amíg az alaptőke nagysága el nem ér egy olyan szintet, amikor már megéri a profitból kivenni, mert hoz annyit.
Persze vannak, akik kockáztatnak egy hetet, vagy egy hónapot nagyon nagy Lot mérettel, és bejön, de ennek a meglépésére én nem mernék vállalkozni.

Most néztem, a MGC-om már csak 193-áll, ez jó hír, és remélem, hogy egy jó hét következik, és végre pozitívba fordul a számlám.

boros_lajos 2012.03.26. 16:29:59

Sziasztok!

Most van pár percem újra! :)

Először is megkérek mindenkit, hogy tegezzük egymást! :) Mondjuk, hogy szakmán belül ez a szokás! :)

Pár mondattal szeretnék reagálni a korábbiakra. Volt egy kérdés, hogy az előző hét pip-ben pluszos-e. Ezt nem tudom, de dollárban igen :), és ez a lényeg.

Én azt gondolom, hogy ha valaki átlagosan havi 10% felett tud kihozni a számlájából, az már egy nagyon jó eredmény. Nem is hiszem, hogy az kellene legyen az elvárás, hogy az alaptőke csinálom tizen, huszon, meg harmin százalékokat. Lehet nagyobbat kockáztatni az elért profitból is. Sokkal jobb érzés, ha biztonságban van a pénzed, és csak a habból kockáztatsz.

SP Dolores:

Én nem vagyok jó véleménnyel róla. Több dolog miatt:
-Nem látom, hogy hol van a Stop-ja. Nem zárja le a veszteséget, csak ha visszajön 0 közelbe.
Ezzel szemben MVK_08 esetében tudom, hogy 160 pip környékén el fogja vágni a veszteséget, vagy ha ő nem, akkor én oda tudom tenni a biztonsági Stopot, amíg SP esetében nem tudom, hogy hova tegyem a biztonsági Stop-ot.

Közben megjöttek hozzám, így félbehagyom az írást, de innen folytatom, remélem, hogy még ma...

Relda 2012.03.26. 19:00:41

Nálatok sem működik a backtest?

gnarroni 2012.03.26. 19:14:09

Nálam tökéletesen megy a backtest!

Hát igen, az SP DOLORES stopja kétséges, így már nem is bánom, hogy nem használom, de eddig a teljesítménye azért nem rossz. MVK szép nagy mínuszt csinált de mondjuk nála előfordul ilyen időszakonként. Régen kb 10 kötésenként volt egy ilyen de most jó ideje ez az első. Kár érte mert visszament -15pipre is ami jó alkalom lett volna bezárni de hát ez van. =)

Relda 2012.03.26. 19:18:17

Most már nálam is, múló rosszullét...

whiteg71 (törölt) 2012.03.26. 19:42:22

Most néztem a számlámat, és valami történt vele mert a beálltásaim megváltoztak. Konkrétan: Lot méret kicsillagozva, SL szintén kicsillagozva.

Én sem örültem az MVK mai teljesítmények, így csökkent az esélye annak hogy még a héten pluszba forduljon a számlám.
Az SP dolores-ben pont az tetszik, hogy törekszik a minél kisebb veszteségben történő zárásra. Ez egy jó dolog.
A havi 10% profit szerintem kell, főleg nekünk, akik kis tökével indultunk. Tízezer usd felet már én is elégedet lennék 5%-al is. Hiába, a több pénz, még több pénzt szül:-)

cassiopeia 2012.03.26. 21:19:01

A "kicsillagozás" azért történt mert felkerült az USD/ILS árfolyam mely alapból 0 lot-tal kereskedhető. Ez pedig különbözik a jelenlegi beállításaidtól, igy a listában *-gal lett megjelölve a kereskedhető lot méret.

whiteg71 (törölt) 2012.03.26. 21:39:21

Cassiopeia, köszönöm a válaszod.

A kezdő tőke kérdése ami foglalkoztat, ez akár egy külön cikk témája is lehetne, akár példákkal, számításokkal. Sok fórumot, blogot elolvastam ebben a témában, mégis homályos a kép.
Az én számításaim szerint, viszonylag kis kockázattal, havi 5-10% közötti profit eléréséhez, minimum öt, de leginkább tízezer usd szükséges, vagy több.
Sok fórumon, le is beszélik a kevesebb alaptőkével rendelkezőket a forex piac adta lehetőségekről.
Viszont ha a magyar viszonyokat nézem, sokszor apró pénzből, lemondások árán gyűjtöget a magyar dolgozó éveken át, mire elmondhatja, hogy van ötszáz, vagy ezer usd-je. Más ebből autót vesz, vagy rákölti a házára..stb.
Ebből következik a kérdés, hogy egy ötszáz, vagy egy ezer dollárral nyitott zulutrade számla jó befektetés lehet-e arra, hogy idővel (biztonságos kereskedéssel) elérjük az ötezer, vagy a tízezer dolláros összeget. Végzet-e valaki erre számításokat? Mekkora kockázattal, mennyi idő alatt? Milyen lehetséges portfolióban? Stb.
Van aki azt mondja, aki ilyen kevés tőkével indul, az duplázza meg egy év alatt és vegye ki mielőtt azt elvesztené.
Megteremthető-e a zulutrade segítségével egy hosszú távú bevételi formula?
Mit gondoltok ezekről a kérdésekről?
Remélem Lajos is hozzá tud ehhez szólni, vagyis lesz rá ideje, vagy egy ebben járatos kollégája. Esetleg beveszi egy blog témának.

Relda 2012.03.28. 02:44:06

Nekem van 3 kötésem 2012.03.26.-án a Tecnotrader-től amit sehol nem lehet látni, csak a számlámon! Ha valaki tudna magyarázatot, nagyon megköszönném.

gnarroni 2012.03.28. 10:09:16

Néha előfordulnak ilyen turpisságok a Zulun sajnos vagy nem sajnos. Azért mondom, hogy nem sajnos mert nekem is és whitegnek is volt egy ugyanilyen. FCC csinált egy kötést a számlánkon de az övén mai napig nincs ott viszont örültünk neki mert elég szép plusz lett. :D

Ha pluszos lett akkor örülj neki, ha nem az akkor tudsz reklamálni zulu supporton, ahol küldenek egy papírt, amit vissza kell küldened kitöltve a problémával és a kereskedési tickettel.

Relda 2012.03.28. 10:46:13

@gnarroni: Köszönöm nem lényeges, mert lejárat nélküli demon fut, de ha feltenném élesre akkor az előzmények alapján döntök, az meg hiányos.

Relda 2012.03.28. 17:53:21

Boros úrhoz lenne egy kérdésem: hogyan határozza meg a szolgáltatók heti pipjeit?

whiteg71 (törölt) 2012.03.28. 19:02:10

Gondolom megnézi a saját kereskedés történetét.
Azon beállít egy hetet (jobbra fent) és beállítja, hogy szolgáltatokra lebontva mutassa a történetet. (balra fent)
Így ki írja neki a szolgáltatók szerinti heti pip eredményeket.

Relda 2012.03.28. 21:54:36

@whiteg71: Én is így gondoltam de nekem nem ennyi jön ki, bizonyára a csúszás miatt ..

odenburger 2012.03.29. 18:19:33

Sziasztok!

Időközben nyitottam egy kisebb összeggel egy éles számlát. Már egy hete megy.
Meg is akadt 03 27-én. Reggel amikor belenéztem, olyan nyitott kereskedéseim voltak, amilyenek még soha. Ismeretlen szolgáltatók, és ill. ismertek, de más lottal nyitottak pozíciót. Készítettem egy képernyőmásolatot a beállításokról, és a pozíciókról, és elküldtem a Support-ra. Délutánra már kitörölték a számlámról a tévesen nyitott pozíciókat, (mind a pozitívot, mind a negatívot) és kaptam a "technikai hibáról" egy kis levelet.
Tehát gyorsan rendeződött, de nagyon meglepett. A beállításaimat teljesen újra kellett állítanom. Ezért reggelente készítek egy képernyőmásolatot, legyen a napra kiindulási alapom.
Az első hét nem lett valami fényes, 2%minusz.
De majd a többi jobb lesz.
Üdv.

whiteg71 (törölt) 2012.03.29. 19:14:13

@odenburger:
Űdv az éles számlások között és sok pozitív pip-et neked.

Megosztod velünk, hogy mivel indokolták mindezt? Vagy simán technikai hibára hivatkoztak?
A brókernél volt a technikai hiba, vagy a zulutrade-nél?
Melyik brókernél vagy?
Mely szolgáltatokat követed?

odenburger 2012.03.29. 19:50:20

Az AAAFX-nél nyitottam. A nyitás simán ment. Udvariasak, gyorsak voltak.

A követett szolgáltatók:
Forex Cruise Control
FOREXTECHNO - [EURUSD_LT]
MVK_08
Technotrader
Triple x

A megnyitott szolgáltatók:

SP Dolores
MEDEX
Forex Cruise Control AAAFX

Amit megnyitott, az is a beállításaimtól eltérő lottal.
A magyarázat:
diese Trades wegen eines technischen Problems in Ihrem Konto geöffnet worden sind
-tehát egyszerűen egy technikai hibára hivatkoznak. Ez valószínű a ZULU-ban lehetett, nem a brókernél, bár az gyakorlatilag maguk.

Ekkor kezdtem jobban nézni, hogy a jelszolgáltatónál bejegyzett kereskedések hogy jelentkeznek nálam. Azt tapasztaltam, hogy vannak kereskedések, melyek jelentősen nagyobb csúszásban vannak, mint a statisztika alapján elvárható lenne. Tehát ha azt írják, hogy az átlagos csúszás 1 alatti, akkor lehet, hogy találok akár 2pip-es csúszást is. Ilyen az átlag és a statisztika.

Nekem most 109%-os a Margin-om, nem nagyon merem magasabbra állítani. Szeretném elérni én is a havi 6-8 talán 10%-os emelkedést. A demo számlám 3 hónapja megy. Kaptam hideget is meg meleget is.

Nehéz ez a szolgáltatóválasztás. Azt látom, aki jól megy, az egyre kisebbet kockáztat, és egyre kevesebbet nyer. Lehet, hogy kiváló trader, de egyensúlyoz a tözsdei bevétel, és követőkből származó bevétel között, és egyre kisebb a kockáztató kedve, egyre kevesebb a nyerés, bár lehet hogy kisebb a lehívás is. Ezt még nem elemeztem mélyebben.

whiteg71 (törölt) 2012.03.29. 20:09:26

@odenburger:

Remélem, nem lesz részem ilyen jellegű technikai problémában, bár a héten nálam is elállították nullára a beálltásaim. (A "kicsillagozás" azért történt mert felkerült az USD/ILS árfolyam mely alapból 0 lot-tal kereskedhető. Ez pedig különbözik a jelenlegi beállításaidtól, igy a listában *-gal lett megjelölve a kereskedhető lot méret. )

Igen, a csúszás eltérhet, és néha változik is, de nálam ez még nem okozott problémát, legalábbis eddig csekély eltéréseket tapasztaltam.
Bizony, nehéz jó szolgáltatókat találni, főleg hosszútávra, és annak kiválasztása, követése, bizony fellelőség, de a kockázat ésszerű beállításokkal mérsékelhető.
Időnként írd meg a tapasztalataidat, úgy is olyan kevesen kommunikálunk ezen a blogon.
süti beállítások módosítása