Zulutrade - 2012 első hónap

 2012.02.02. 08:53

Kedves Zulutrader,

 A mai bejelentkezésem „csak” egy rövid hónap értékelő lesz.

 

A heti, és havi eredmények a következő adatokat tartalmazzák:
-Múlt heti eredmények pip-ben
-Múlt havi eredmények pip-ben
-Múlt havi eredmények %-ban, 10%-os kockázatvállalás eseténA mai bejelentkezésem „csak” egy rövid hónap értékelő lesz.
 A heti, és havi eredmények a következő adatokat tartalmazzák:
  • Múlt heti eredmények pip-ben
  • Múlt havi eredmények pip-ben
  • Múlt havi eredmények %-ban, 10%-os kockázatvállalás esetén

 

Eredmények

Ahhoz képest amilyen jól indult a hónap, annyira nem lett acélos. Azért elkeseredésre sincs ok, mert a legnépszerűbb jelszolgáltatók jól teljesítettek.

 
Ha még nincs számlád, most megteheted, hogy megnyitod:

Demo számla - Élő számla

Át kell gondolni

1.Jiming

Kell-e még a portfólióba? Az USDJPY-el gyarkorlatilag nem kereskedik, az AUDJPY pedig nekem még nem szimpatikus. Úgy látom, hogy csak elveszi a helyet más, jó jelszolgáltatóktól.

Én pakolópályára teszem, amíg ki nem derül, hogy mit is csinál. Ha újra aktív lesz, újra felkerülhet.

Azért az eredményeit meg fogom írni, hogy szem előtt legyen

2. SystemsFX Live

A nagy öregről nem szívesen mondok le, de tény, hogy nem ő a legeredményesebb. Én bízom benne, hogy ez az év jobb lesz neki, mint a tavalyi, és újra magára talál. Ennek ellenére csak minimális lot mérettel marad a portfólióban.

3.Fmoney

Továbbra is kis lot mérettel megy. Eddig nem győzött meg arról, hogy érdemes lenne emelni, így viszont elgondolkodtató, hogy egyáltalán érdemes-e használni. Az biztos, hogy nem került a top jelszolgáltatóim közé, de még hagyom kicsivel hagy dolgozzon, és később döntök rőla.

Aminek örülök:

SUCCESSONE újra kereskedik. Persze meglátjuk még, hogy mennyire jól. Az elmúlt időszaka nagyon gyenge volt. Ennek ellenére örülök, hogy végre megint kereskedni látszik, mert így könnyebben el lehet majd dönteni, hogy kell-e, vagy sem.

Új jelszolgáltató

Csináltam megint egy szűrést, de sajnos nem találtam igazán jó jelszolgáltatót azok között, akik megfelelnek a minimális feltételeknek. Kettőt jegyeztem fel magamnak közülök, és őket még részletesen át fogom nézni:

 

 

Rajtuk kívül egyet találtam, aki viszont még nincs 30 hetes.

 

 

Ő nagyon ígéretes, de még kicsit türelemmel kell lenni.

Szép napokat, és sok pipet kívánok a februári télben!

Üdvözlettel,
Boros Lajos

Címkék: 2012 forex zulutrade betbulls

A bejegyzés trackback címe:

https://betbulls-zulutrade.blog.hu/api/trackback/id/tr874050077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gnarroni 2012.02.02. 10:47:53

Kb pont ugyanígy gondolkodtam mint ahogy Boros úr leírta. Nálam a Jiming, System FX live ideje lejárt. Régen jó volt de semmi sem tart örökké.

Successonenal várok egy picit.

plusz megtaláltam az SP DOLORESt és a Tecnotradert is. Utóbbit használom demo számlán is.

Jó a cikk! Sikeresebb februárt kívánok.

whiteg71 (törölt) 2012.02.02. 14:46:28

Én továbbra is ajánlom a GeoFx1 nevű jelszolgáltatott, nálam ez a szolgáltató a legeredményesebb.
A jelszolgáltatók kiválasztásánál, a jól ismert paraméterek mellet már arra is figyelek, hogy az valóban kereskedjen is, mert annak semmi értelme, hogy fel van véve és hetekig nem kereskedik.
Ezért kerültek ki a kedvenceim közül a Jiming és a Sucessone jelszolgáltatók.

Én elkövettem egy ostobaságot, szimplán a paraméterek alapján beraktam az élő számlára és nem teszteltem Demon.
Hiába volt az SL alacsonyra állítva és a kereskedéseinek a száma korlátozva, mert korábbi szókásaitól eltérően egy nap nyitott egy kereskedést aztán azt zárta mínuszban. Közvetlen utána megint nyitott egyet és azt is mínuszban zárta. Egy délután folyamán, így csinált 11 mínuszos kereskedést.
Ez ellen nem tudom miként lehet védekezni, mert azt, nem korlátozhatom, hogy 24órán belül, maximum mennyi kereskedést nyithat egy szolgáltató.
Ez miatt szép mínuszt összeszedtem Januárban.

gnarroni 2012.02.02. 18:57:59

@whiteg71: Fxgeo1et jómagam is használom demo számlán. Az eddigi teljesitményével meg vaygok elégedve! Kiváncsi vagyok, hogy hogy fog viselkedni februárba. Mennyi nyitható lotot adsz meg neki?

Én öttel üzemeltetem! Ma egy pluszos kötése volt. Demo számlán nálam 22 pip volt! Mellesleg a mai teljesitmény ezen kivül nem volt túl fényes. =)

whiteg71 (törölt) 2012.02.02. 21:33:08

@gnarroni:
Az FxGeo1 még csak Január 17-óta van az élő számlámon és a számlámon elért eddigi eredménye plusz 173pip. A legrosszabb eredménye/kereskedés: -67pip, a legjobb: 70pip.
1 micró Lot-al használom, (mert kicsi a tőkém), három kereskedése van engedélyezve és az SL értéke 167.
Nálam, ma 22pip plusszal zárt és nekem minden örömteli, ami plusz, mert egyenlőre negatívban vagyok.

Ma kivettem a gktraderts a szolgáltatóim közül, mostanában nem megy neki jól. Később meglátom merre mozdul, de egyenlőre pakolópályára került.

gnarroni 2012.02.02. 22:06:03

@whiteg71: Hát igen egyelőre ez egy szimpatikus szolgáltató. Éppen ma gondoltam át újra az egész "portfólió" készítést (ezt a kifejezést itt olvastam) és átalakítom egy kicsit a számlámat, illetve újat csinálok mert megtudtam,hogy egy picit nagyobb tőkével fogom tudni elkezdeni élesbe márciusban. A margin call o meterem 97%ot mutat, ami lehet kevés kockázat de így jó nekem.

Reményeim szerint az AAAFXnél csinálok számlát csak kicsit megvagy lőve, hogy ennek mi a menete. Annyit sikerült megtudnom, hogy személyi kell meg közüzemi számla, meg egy USD alapú számla valamelyik banknál ahonnan majd utalom a pénzt. Meg még annyi, hogy majd írok a supportnak emailt, hogy a tőkeáttétet rakják 100ra és tegyék át microlotra a lot mértéket. Vajon van még valami amit kihagytam?

A gktrades teljesítménye nem lenne rossz de képtelen pluszban zárni a jó kötéseit. Nem szimpi nekem ez a túlzott változás ezért én sem erőltetem inkább. Jobb februárt kívánok! Remélem visszajön a mínusz!

whiteg71 (törölt) 2012.02.03. 01:15:08

@gnarroni:
Az AAAFX-el én is meg voltam lőve.
Regisztráltam náluk, ezt követően kitöltöttem az adatokat.
A személyigazolványról és egy lakcímemre szóló, egy hónapnál nem régebbi közüzemi számláról készítetem jól látható fotót és ezt a két dokumentumot linkeltem be.
Ezután megküldték az aktíválló linket és azzal aktiváltam a számlát, majd megváltoztattam a jelszavamat.
Ezután én a moneybookers számláról utaltam nekik az összeget.
Következő lépés az volt, hogy írtam az e-mailban megadott supportra, hogy mi okból nem töltöttem fel a többi dokumentumot (munkáltató igazolás, bankkártya…stb). Arra hivatkoztam a levelemben, hogy az túl bizalmas és nem szeretném kiadni.
Ezután eltelt egy óra és megkaptam e-mailban a belépő jelszót a Zulutrade élőszámlámhoz.
Nekem a tőke áttételt nem kellet állítatnom, nálam alapból 100:1-hez, és micro Lot-om van, ahogy azt a Zulutrade felületén beállítottam. Szóval ez miatt nem kellet külön írnom, bár az én számlám alacsony tőkével indult.

Egy kis segítség a regisztráció kitöltéséhez:www.medistyle.hu/index.php/segitseg/szamlanyitas/aaafx-broker

A margin call nálam 92%.

gnarroni 2012.02.03. 01:47:57

@whiteg71: Wow! Megint csak köszönöm a hasznos infókat! Én is viszonylag kis összeggel fogom kezdeni. Így ahogy leírtad nem tűnik túl bonyolultnak elintézni ezt az egészet bár meg kellett tapasztalnod ahhoz, hogy tudd! Szerintem én is így fogom csinálni. Nem gondoltam volna amugy, hogy megelégszenek egy lefényképezett személyivel. Arra gondoltam, hogy bekell scannelni de így mégjobb.

A moneybookerst nem ismerem. Az olyan mint a PayPal? Tehát azon keresztül lehet átutalni a pénzt A-ból B-be?

Összesen akkor mennyi időt vett igénybe az egész számlaélesítése procedúra?

Már csak annyi kell akkor, hoyg jól menjen a kereskedés!

Nem tudod véletlenül, hogy hány %át kell elveszítened a tőkédnek ahhoz, hogy margin callt kapjál? Azt tudom, hogy akokr amikor drasztikusan lecsökken. Csak azt nemtudom, hogy mi számít drasztikusnak. :D

whiteg71 (törölt) 2012.02.03. 11:07:49

@gnarroni:
Átutalással együtt két nap volt az egész procedúra. Személyi és egy közüzemi számla, mert egy dokumentum nem elég. Ha az AAAFX számlán már egy napja ott van a pénz és nem kaptál belépési adatokat a zulutrade-ra, akkor érdemes egy érdeklődő levelet írni az AAAFx supportnak, hogy miért nem. (nekem ekkor kérték, hogy indokoljam, miért nem töltöttem fel több dokumentumot)
A moneybookers hasonló mint a PayPal, de ha a googliba rá keresel, találsz egy rakás infot.
A margin call az, amikor a tőkéd teljes összege nullázódik.

Örülök, hogy segíthettem, remélem így már menni fog. Ha elfogadsz egy jó tanácsot, akkor csak 1 micro lottal kereskedj az első pár hónapban, amíg tapasztalatot szerzel az élő számlán, mert különben nagyot lehet bukni.

gnarroni 2012.02.03. 11:19:05

@whiteg71: Köszönöm a tanácsodat! Akkor én is pontosan igy fogok csinálni mindent. Két nap mire minden megtörtént az zseniális tempó szerintem. Simán egy hétre számitottam de talán még többre is.

A microlotos tanácsodat részben megfogadom. Leírom, hoyg milyen beállításokkal fogom csinálni a számlám (mellesleg most demón is futtatok egy ilyet)

Zulugreen (1 microlotx5)
Tecnotrader (1 microlotx3)
SP DOLORES (1 microlotx2)
Forex Cruise Control (2 microlotx6)
MVK_08 (2 microlotx3)

Ez igy 120%-ot ad a margin call o meteren.

Két dologban nem vagyok még biztos.

1: Tecnotradert valóban használom-e
2: MVK_08 lehet elég lesz 1 microloton

Ezen kívül bízom ebben a beállitásban! Most tesztelem! Remélem jól fog menni.

Tapasztalataid alapján a Zulutraden minden szolgáltatónál közzétett csúszások mértéke mennyire fedi a valóságot?

whiteg71 (törölt) 2012.02.03. 17:42:45

@gnarroni:
A beálltásaidat a mindenkori tőkédhez méretezd. Ez mindenkinél más és más, egyén függő, de azt javaslom, hogy SL-t mindenképpen állíts be a szolgáltatóidhoz és a mögötte lévő check boxot pipáld be (biztonságos kereskedés).
A csúszással nincsen problémám, eddig megegyezik azzal az értékel, ami az egyes szolgáltatók adatlapján fel van tüntetve.

gnarroni 2012.02.03. 18:05:56

Ezt pontosan így csinálom! Stoppot mindig beírok és bevan pipálva az összes biztonságos kereskedés checkbox is bár ez nem tudom, hogy pontosan mit segít de a biztonság az első és egy kattintást igazán megér. :D

Na ennek örülök, hogy a feltüntetett csúszás reális az AAAfxnél és én náluk leszek majd ugye szóval pozitv mindenképpen. Tök jó amúgy ez a backtest dolog is csak kár, hogy a drawdownt nem rajzolja be pedig az igencsak fontos lenne. Szerintem csak idő kérdése és megcsinálja a Zulu! Eléggé törekszenek a felhasználóbarátiságra véleményem szerint!

gnarroni 2012.02.06. 11:36:43

Sziasztok! Új hét új pénzek! Remélem jó hetetek lesz. Nekem az előző hetem jól alakult!

Találtam egy szolgáltatót akit még nem láttam és nekem nagyon tetszik a Happy Bear

www.zulutrade.hu/TradeHistoryIndividual.aspx?pid=70894

Csak 2 probléma van vele nagyon alacsony az átlag pip\kereskedés a csúszáshoz képest. Viszont kicsi a MAXDD és nem viszi brutál minuszokba a kereskedéseit!

Nektek mi a véleményetek? Ha több lenne az átlag pip per kereskedés vagy kevesebb lenne a csúszás szerintem én használnám!

gnarroni 2012.02.06. 17:55:42

Amúgy lenne még egy kérdésem, ami lehet, hogy teljesen evidens de nem tudom, hogy mi az igazság.

Amikor regisztráció megtörtént az AAAFXnél és pl tegyük fel a hasamra ütök és átutalok nekik mondjuk 600dollárt és az megérkezik. Akkor ez azt jelenti, hogy a ZT felületén az jelenik meg, hogy 600 dollár és azzal kereskedhetek vagy ebből valamennyi pénz a letét és azt nem használhatom fel kereskedésre? Tudom van még utalási költség de attól most eltekintettem. Szóval amennyit utalok annyival kereskedhetek vagy kevesebbel? Köszönöm szépen!

whiteg71 (törölt) 2012.02.06. 18:21:34

Nincsen semmilyen letét, az átutalt összeg fog megjelenni a Zulutrade számládon. (Vagyis némileg kevesebb, az árfolyamváltás miatt)
Az általad írt szolgáltatott nem ismerem, tesztelni kell, aztán meglátod. A paraméterei jók, de a csúszás nekem nagynak tünik. (AAAFX 1.68) Emiatt a 4 átlag pip szinte el is veszik.

Ilyen nincs! A múltkor beraktam, 1 engedélyezett kereskedéssel a portfoliómba a Gold max FX-et, erre csinált egy nagy mínuszt. A múlt héten beraktam a Zulugreent, erre most az is csinált három mínuszt.
Miközben, előtte demon tesztelve, hónapokig jól teljesítetek.
Most már valóban kíváncsi leszek, hogy lesz-e még valaha pluszban az egyenlegem. Pedig, 1 micró Lot alá már nem tudok menni.

gnarroni 2012.02.06. 18:51:27

@whiteg71: A Zulugreen mai teljesítménye kritikán aluli főleg, hogy fél éve nem csinált még hasonlót sem.
Nekem is 3 nagyon negatív kötés ma plusz reggel 1 pluszos de ennyi. Az a baj, hogy stratégiát váltottak pár hete és nem gondoltam volna, hogy ennyire drasztikusan. Viszont a régi teljesítményével még mindig nagyon szimpatizálok és ezért használom inkább a ZuluMasterBlastert. Ez teljesen ugyanaz mint a Zulugreen csak nincs a stratégia változtatva! Nem mondom, hogy használd de én a demón tesztelem! Csak mondom, hogy ne keseredj el, hogy úgymond "megszűnt" a jól bevált zulugreen.

Nagyon köszönöm szépen a választ! A gold max fx pedig egy igen megbízható szolgáltató de sajnos elkerülhetetlen az ilyen veszteség. Nekem kb 7 demószámlám került mínuszba mert mindig valamelyik szolgáltató pont akkor teljesítette túl a történelmi legrosszabb kereskedéseit amelyik napon elkezdtem használni szóval nem vagy egyedül!

Remélem a héten visszahozza neked a buktát!

cassiopeia 2012.02.06. 23:44:19

Igen, sajnos én is ezzel szivok legtöbbet, hogy egyik pillanatról a másikra leromlik a szolgáltató teljesítménye.

My Best Systems-nek nem volt hónapokig 3 minuszos trade-je egymás után aztán hirtelen lett neki 11 db. El is vitte csúnyán a tőkémet. De emlegethetem Kabula nevű szolgáltatót is....

cassiopeia 2012.02.06. 23:49:45

@gnarroni: ha jól értem a következőképpen működik a dolog. Kötsz 1 mikrolot-ot (1000 USD). ha 1:100-as áttétel van beállítva a bróker számládon, akkor 10 USD kerül zárolásra a tőkédből. 590 USD marad fedezetként. A fedezeti szinted 590 USD / 10 USD * 100% = 5900%. Ha az árfolyamváltozáson vesztesz mondjuk 1000 pip-et, akkor 100 USD-vel csökken a tőkéd, azaz marad 490 USD-t. A fedezeted lecsökken 4900%-ra. A gond akkor van, ha ez 100% alá esik, ekkor kerül sor a margin call-ra. (Ennek pontos szintje brókertől függ).

A fenti példában látható 1 mikrolot esetén elég kicsi az esély margin call-ra....

gnarroni 2012.02.07. 10:00:37

@cassiopeia: Most már értem! Köszönöm szépen! Csomó szolgáltatóra rossz idők járnak most! Vannak amúgy nagyon ígéretesek is de azokra várni kell egy picit mert nincs túl sok hónapjuk. Pl most ott van a myzulufx188. Még csak másfél hónapja kereskedik de már a 2. a zulunrankon. :S Én nem használom de viszont nagyon jók az adatai! =)

whiteg71 (törölt) 2012.02.07. 12:15:26

Arra gondoltam, hogy beteszem a portfoliómba a Tecnotrader nevű szolgáltatott. Így is tettem, erre kapom tőle az üzenetet, hogy a jövőben nem fogad 3micro LOT-nál kisebb „kereskedéseket”, ezért nem követhetem a kereskedéseit.
Ez meglepett, mert eddig erről még nem is hallottam, hogy nem követhetek egy jelszolgáltatót ha az minimum 3micro lot vagy afelett nyit kereskedéseket.
Így aztán nem is követte a számlám a kereskedéseit, és én ki is vettem a Tecnotradert a jelszolgáltatóim közül.
Kellene a portfoliómba még egy jelszolgáltató, de egyszerűen nem találok olyant, amelyik megfelelne. Azok, amelyikeknek jók a paramétereit, de, vagy nem kereskednek, vagy az elmúlt száz nappal előtti eredményükhöz képest stagnálnak, vagy lefelé mozgott a pip száma, azokkal nem tudok mit kezdeni.
Mert a paraméterek mellet mindig megnézem, mennyi pip-en állt száz nappal ezelőtt és most hol áll, ahhoz képest. Továbbá megnézem azt is, hogy ebben az évben mit teljesített.
Viszont a kis tőkém miatt nem tudom használni azokat sem, akik nagy drawdown-al kereskednek (mármint az én tőkémhez képest naggyal). A Per4mance egy ilyen szolgáltató, jól kereskedik, de nekem sok a -170 és -250, mielőtt pluszt csinálna.
Van még egy érdekes szolgáltató, az 0nly QQ (O-betűt az elején nullá-val írja), korábban bombás, de a mostani kereskedése szép lassú, de óvatos kereskedéssel növeli a pip-ek számát. Viszont nála tapasztaltam először, hogy a csúszása nagyobb, mint a megadott paraméter, ezért hiába zár -40pip-nél, az nálam -67, -72 pip-et eredményez.
Itt tartók és keresek további jelszolgáltatókat, addig is biztosnak látszik az FXGeo1, a Forex Cruise controll, és egyenlőre a Zulumasterblaster.

gnarroni 2012.02.07. 14:48:29

Ez nekem is új, hogy nem követhetsz valakit egy bizonyos lot alatt... Ennek sok értelme sincsen. Miért a jelszolgátató dönti el, hogy hoyg kezeled a saját számlád? Remélem ezt nem veszik át más szolgáltatók!

Amiket felsoroltál, hogy használsz szerintem azok mind jók! SP DOLORESt nézted már? Én még azt is használom. Igen eltud menni csunya minuszokba de azért elég megbízhatónak tűnik szerintem. Nagyon lassú viszont. Nekem eddig összesen csinált 10 pipet tegnap. Én is örülök amúgy a kis nyereségeknek! 0nly QQt én is néztem régebben de valamiért nem tetszett de már nem emlékszem, hogy miért. Gondolom a FoxKidet is nézted. Az is kis szolgáltató de eltud menni csunya minuszokban is. Egyelőre ez a kettő jutott eszembe! FoxKid meg SP DOLORES.

whiteg71 (törölt) 2012.02.07. 15:53:32

@gnarroni:
Szia, köszönöm, majd megnézem az általad ajánlott szolgáltatókat.

Újabb fejlemény a fent leírt Tecnotraders sztorival kapcsolatban.
Ma délután, pár perccel azután, hogy mindezt közzé tettem a blogon, kaptam egy újabb üzenetet, hogy elindult a kereskedés a Tecnotrader részéről a számlámon.
Mondom, mi van??? És valóban, rendben működik és követem a kereskedéseit.
De ez hogy is lehet??? Mert az éjjel kivettem a portfoliómból és természetesen el is mentettem a beállításokat.
Rejtély.

whiteg71 (törölt) 2012.02.07. 17:05:27

Ma a Technotrader függő kereskedései nyitlak meg, és arról kaptam értesítést. Így már érthető, de nem is bánom, mert eddig pozitívban van, már is hozott nekem +100pip-et.

gnarroni 2012.02.07. 17:38:53

Na akkor igy már értem. Én a megbízásokat nem szoktam nézni de néha nem árt. Gratulálok a 100 piphez! Nekem ma egy deka kötésem sem volt. MVK, Forex Cruise, SP DOLORES, Zulumasterblaster semmi. Mondjuk az mvk inkább az esti órákban szokott kereskedni szóval szerintem ő még este aktiv lesz. Tecnotradert megkukkolom. Egy hete néztem rá utoljára!

gnarroni 2012.02.07. 17:40:55

Jó szolgáltató ez a Tecnotrader de azt, hogy képes 15 negatív kötést csinálni az nekem nem szimpi. NAgyobb tőkével lehet, hogy használnám!

gnarroni 2012.02.08. 15:31:58

Kedves Whiteg71! Csak, hogy lásd,hogy nem vagy egyedül elmesélem neked, hogy ma gondoltam egyet, hogy beteszek egy szolgáltatót a demo számlámba mert tetszettek az eredményei és gondoltam kipróbálom. Az utolsó 38 kötése mind pozitív volt és az után is csak pici minuszok voltak. Ma csinált eddig 6 minuszos kötést és többet is csinált volna de szerencsére csak 3 kereskedést adtam meg neki egyszerre. Még jó,hogy ez demo számlán történt. Roppant idegesítő, hogy akkor jön a negatív hullám ha elkezdek valamit. Ez ellen egyszerűen nem lehet tenni semmi és szinte szabályszerűen történik ez.

cassiopeia 2012.02.08. 15:39:43

@gnarroni: mély együttérzésem. Én ezért nem nagyon demoztatok egy szolgáltatót.

Ma feltettem egy újat: TechnotraderEA. Jónak tűnik, de csak 6 hete kereskedik. Ennek ellenére adok neki egy esély 1 mikro lottal.

whiteg71 (törölt) 2012.02.08. 16:41:22

A demozások és az élő számla tapasztalatai alapján összeállítottam magamnak egy új portfoliót, új beálltásokkal.
Megfogadtam, hogy hagyom három hónapon át így, ahogy van, mert elnézve a kereskedéseket ennyi idő kell, amíg képet kapok a szolgáltatóimról.
Amelyik szolgáltató egy hónapot mínuszban zár (persze ennek nem mindegy a mértéke), azt bent hagyom, de amelyik egymás után két hónapot zár veszteséggel, azt cserélem.
Nem szabad ezen naponta agyalni, időt kell adni a számlának.
A legjobb időt adni egy portfoliónak, és az idő hónapokat takar, valamint csak a havi eredmények nézni, mert az a lényeg, hogy az adott hónapot nyereségesen zárja a szolgáltató, szolgáltatók.
Nálam is volt olyan szolgáltató, akit kivettem, mert sok mínuszt csinált, erre bum, a hónapot mégis nyereséggel zárta. Nem lett volna szabad megijedni és kivenni, mert így csak a veszteség maradt utána a számlámon. Ez is egy fontos tanulság a számomra.

Sokat olvastam a Zulutrade fórumát, elég nagy a szórás, hogy ki és melyik szolgáltatóra esküszik, vannak csodálatos nyereségek, de olyan szolgáltatókkal, amiket én messze elkerülők.
Viszont továbbra is érdekesnek találom azokat, aki mindössze csak egy szolgáltatott követnek. Van, aki csak a (pld: Forex cruise controll-t), ehhez képest nagyon szép pip számot értek el egy év alatt, minimális kilengéssel.
Tehát ez is egy megoldás, van itt választási lehetőség.

gnarroni 2012.02.08. 17:08:26

Hát igen az szinte biztos, hogy a számlabeállítások milliárdfélék lehetnek mert mindenki magára optimalizálja. Az, hogy csak egy szolgáltató követsz nagyobb lottal szerintem nem egy elvetendő ötlet, de ehhez brutál megbízható szolgáltatóra van szükség valamit esetleges veszteség után lelkierőre, hogy pótolja a hiányt. Nekem a portfólió és az egyedüli szolgáltató gondolata is nagyon tetszik. Ezért én jelenleg ötvözöm a kettőt és eddig nagyon szép eredményeim vannak midnenképpen profitban. 4 szolgáltatót használok. Közülük egy darab van 3 microloton a többi csak 1 microloton. Pont ahogy írtad a forex cruise controlnak adtam 3 microlotot. Nagyon megbízhatóan kereskedik és hát nem véletlenül ő az első. A többi szolgáltató is hoz de csak kicsiket. Így megvan a portfólió érzet is és az egyedüli szolgáltató érzet is. Nekem ez nagyon jól működik. Igazad van abban, hogy hónapokat kell nézni és ugy is fogom tenni persze. A mostani beállításomban nagyon bízom. Lassan indítom az élest. Pár héten belül. =)

gnarroni 2012.02.09. 11:25:28

Hoppá! Új cucc a Zulun! Már megnézhetjük az egyes szolgáltatók éves ROI-át az indulástól kezdve. Szerintem ez tökjó! Amúgy nekem ez a hetem eddig messze felülmúlja az eddigi összes kereskedési hetemet. Egyelőre nagyon jó ez a beállítás!

cassiopeia 2012.02.09. 12:36:30

Igen, a tegnapi nap nagyon jó volt. Kb 25 trade volt a két számlámon, mindössze 1 minuszos kereskedéssel. Az is -0.01$ volt. Soha rosszabbat :)

cassiopeia 2012.02.09. 12:42:15

A FCC-nek volt 1000 pipes drawdown-ja kb 1 éve, de tavaly dec-ben is volt egy 500-asa. Ha 3 microlottal kereskedsz, ez $300 ill. $150 drawdown-t jelent! Szóval csak óvatosan, ha egyszer bele futsz ilyen esetbe legyen hidegvéred. Nálam 2 mikroloton fut.

whiteg71 (törölt) 2012.02.09. 13:07:17

@gnarroni:
Mit gondolsz a Zlumasterblaster-ről, ott is megváltoztatta a stratégiát, ahogy a Zulugreen-en?
A mai nap szépen mínuszban van, és ugye eddig nem volt egy nyert kereskedése sem -30 alatt, most meg már -50 alatt jár.
Miért kell a bevált módszert feladni?

gnarroni 2012.02.09. 13:25:53

@whiteg71: Hát igen globálisan megváltoztatta a stratégiát. Szerintem rájött, hogy sokan követik őt és akart belőle egy kis pénzt csinálni szóval olyan stratégiára állt át ami azt eredményezi, hogy többit kereskedik pontatlanabbul szóval szerintem könnyes bucsút veszek tőle. Kár érte. Pont amikor megérett arra, hogy használjuk akkor vált stratégiát és teljesen hazavágja az egészet.

Köszi a tanácsokat. Éppen tegnap gondoltam rá, hogy lehet csak 2 mikroloton kéne használni az FCC-t. Demón még egyelőre tesztelem igy aztán meglátjuk. Nekem most hajnalba volt rengeteg kötésem és mostanra mind pluszos lett.

Meg az SP DOLORESnek van bent egy kötése 2 napja ami elment mínusz 60 pipbe is de mostanra az is pluszos lett szóval eddig mindig perfekt. Amúgy a decemberi óriás DD fogalmam sincs, hogy mi volt de a FCCén kívül nagyon sok szolgáltatóval teljesen ugyanez történt.

gnarroni 2012.02.09. 13:35:50

Na közbe lezárta és 21 pip plusz lett belőle összesen! Ezt már szeretem! :D

whiteg71 (törölt) 2012.02.09. 16:29:07

@gnarroni:
Végül, pluszban zárta a mai napot a Zulumasterblaster. Ebben csak az volt a „szívatás”, hogy eddig a napig nem volt -30pip alatt.
Ennek függvényében, a korábbi adatok alapján állítottam be az SL 41-re. Így fordult elő, hogy ő pluszban hozta a mai napját, én meg mínuszban.
De, ahogy olvastam a Zulutrade oldalán, a vele kapcsolatos észrevételeket, elég szeszélyesen váltogatja a stratégiáját, amit persze nem közöl előre, így ő nyer, a többi meg bukik.
Pedig a követők után jutalékot kap, de ezek szerint ez nála nem számit.
A fentiek miatt a zulugreen (zulumasterbalaster) a megbízhatatlan kategóriába került, és nem is ajánlom senkinek.
Viszont, a többi általam figyelt szolgáltató szépen teljesített.

cassiopeia 2012.02.09. 17:01:30

@whiteg71: engem is megszivatott a stoploss értékeivel. Szóval 70-re növeltem az értéket, aztán meglátom mit fog mutatni.

gnarroni 2012.02.09. 19:55:41

@cassiopeia: hát én már reggel teljesen letettem a zulumasterblasterről, kivan kapcsolva mindenhol és nem is tervezem semmilyen formában visszakapcsolni. Szerintem ilyen egy tipikusan rossz szolgáltató. Ennek a svéd emberkéne más szignáljait sem kívánom használni a jövőben még akkor sem ha fél évig jól teljesít mert most is ezt tette! Gyanús, hogy ahogy szerez pár követőt és rögtön eléri a több kereskedésével, hogy történelmi mínuszt döntsön.

A mai nap nekem eszméletlen jó volt mellesleg. Pipet pipre halmoztak a szolgáltatóim! Ilyenkor fáj a szívem, hogy holnap péntek aztán hétvégén nincs kereskedés =(.

Mellesleg most demó számlán tesztelek egy szolgáltatót. Zseniális eredményekkel ma. Eddig olybá tűnik, hogy nagyon megbízhatóak a szignáljai és nem megyek vér brutál mínuszokba, jó a csúszás, jó az átlag pip, csak nincs meg a fél év és a nagy proléma, hogy egyidőben 8 kereskedést nyit ami nekem sok szóval leredukáltam csak 3-ra!

www.zulutrade.hu/TradeHistoryIndividual.aspx?pid=74621

Kíváncsi vagyok nektek mi a véleményetek róla!

gnarroni 2012.02.09. 20:01:08

Most megnéztem a mai teljesítményt ami durván 340 pip! Ez 17 kötés összesen és ebben 1 mínuszos van amit az SP DOLORES csinált -8 pippel.

whiteg71 (törölt) 2012.02.09. 20:33:53

Gratulálok, csak így tovább!
Megnéztem az általad belinkelt szolgáltatott. A paraméterei alapján egészen jó.
Elég brutális kereskedést nyit egy nap (nem egyszerre).
Bár tegnap összeállt a portfolióm, megfontolandó ennek a szolgáltatónak a figyelemmel kisérése, későbbiekben a felvétele.

gnarroni 2012.02.10. 11:00:39

@whiteg71: Köszönöm a gratulációt! Igen még egy pár hónapot lehet várni kell vele! Engem két dolog aggaszt vele kapcsolatban. Az egyik, hogy egyszerre 8 kereskedést nyit. Ez nagyon sok, de leredukáltam háromra, így kisebb a kockázat. A másik, hogy sokszor nyit kereskedéseket egy nap. Olyan mintha túlkereskedné magát. Viszont az eddigi összes szignálja valahogy nagyon jól jött ki szóval nem hiszem, hogy a hasára üt és úgy tradel.

Örülök neki, hogy tetszik. Mi lett végülis a végleges portfóliód? TEcnotrader benne van még?

whiteg71 (törölt) 2012.02.10. 12:16:06

@gnarroni:
Nekem az jutott eszembe az általad figyelműnkbe ajánlott szolgáltatóról, hogy addig kellene használni, amíg ilyen profitos, mert nem biztos, hogy később is az lesz.
Korrektnek tűnik a kereskedési szisztémája, és add információkat a kereskedéséről, nem úgy mint a korábban említett zulumaster.
A tecnotrader-t használom, igaz hogy csak 50% jelszolgáltató, de havi szinten hozza a profitot. Az is tetszik benne, hogy kicsi SL-el dolgozik.

Megjegyzem, hogy még Demon használtam a myzulufx188-at, ami most előkelő helyen van, na róla is elmondható, hogy egy nap 11-szer is nyitott kereskedést, sokszor mínuszban, de mint látható így is nyereséges.

A Zulutrade fórumon valaki, (valakik) nagyon nyomják Karel Steiner szólgáltatótt, és folyton a Forextechno EUUSD-vel hasonlítgatják össze. Nekem egyáltalán nem tetszik a Karel Steiner, nem is értem, hogy miért kell ennyire „reklámozni”.

whiteg71 (törölt) 2012.02.10. 12:17:57

@whiteg71:
Bocs elirtam , nem zulumaster, hanem a Zulumasterblaster-t akartam irni.

gnarroni 2012.02.10. 21:16:59

@whiteg71: Megnéztem ezt a Karel Steinert. Hát szerintem kifejezetten rossz. Jó látom, hogy kicsi a stop de ez nem éppen elég ahhoz, hogy használjam. Szerintem véletlenül kapott ekkora hírnevet... Myzulufx188at én is teszteltem de egyelőre biztos, hogy nem használom. Másfél hónapnyi kereskedés nem győzött meg túlságosan főleg, hogy szerintem túlkereskedi magát.

Szerintem ez egy nagyon jó hét volt, sikerült kicsit jobb helyzetbe billenteni a számlát?

Nekem ezen a héten 530 pip lett a nyereség. Soha rosszabbat! Kíváncsian várom a jövő hetet!

cassiopeia 2012.02.10. 22:14:31

Karel Steinert a legutolsó ZT talin is ajánlották a fijúk ... mondjuk nekem is jön be...

whiteg71 (törölt) 2012.02.13. 10:38:21

Egy kis segítséget kérek.
A Tecnotrader szolgáltató sokszor használ függő megbízást. Olynako ez meg is jelenik nálam a megbízások fül alatt. Nála a kereskedés történetében jóváíródik, nálam néha igen, néha nem.
Szóval, hogy is működik a függő megbízás? Mitől függ az, hogy mikor íródik jóvá a számlán és mikor nem?

Köszönöm.

gnarroni 2012.02.13. 10:53:13

@whiteg71: Nem tudom, hogy ez mitől van de amikor én használtam még anno egy rövid ideig akkor ugyanez volt a baj szóval nem nálad van a hiba. Valami olyasmi a tippem, hogy több nyitható kereskedést kell neki megadni mint amennyi a max nyitott kereskedés. Tehát 3-4 helyett szerintem olyan 7 kell. Azért gondolom, hogy ez a baj mert ugy emlékszem, hogy ezt írta a stratégiája leírásában!

Mellesleg a backtestet továbbfejlesztették és mostmár nem globális pip csúszást kell beírni a backtesthez hanem a szolgáltatóknak egyenként lehet megadni a pontos csúszást így sokkal pontosabb backtestet kapunk!

whiteg71 (törölt) 2012.02.13. 13:23:02

New trade message on 2012/02/13 12:04:25 : Did not open 0.1 more mini lot(s) for provider Trading-Tech-mp BUY EUR/USD. Total max trades for provider setting was 4, open trades & orders for provider were 4

A feni üzentekkel bombáz a rendszer. Nálam max 4 nyitott kereskedése van engedélyezve 1,micró Lot-al.
Szóval nem értem, lehet, hogy le kell cserélnem a Tecnotradert? Pedig nekem tetszik. Lehet várok vele egy hónapót és meglátom mennyi kereskedése íródik a számlámra és mennyi nem.

cassiopeia 2012.02.13. 16:10:28

A magyarázat a következő: a függő megbízás ugye azt jelenti, hogy a vétel akkor teljesül, mikor a prompt piaci árfolyam eléri egy megadott szintet. A prompt piaci árfolyam viszont brókerenként kismértékben különböző, magyarán előfordulhat, hogy neki teljesül a megbizás neked meg nem.

Másik probléma előfordulhat a következő esetben: tfh egy SP-nek engedélyezel 6 db trade-et. Adott pillanatban van 4 db nyitott trade-je meg megad 3 db függő trade-et, amik teljesülnek ha az árfolyam elér egy szintet (tehát előfordulhat, hogy sosem). Mivel te 6 db trade-et engedélyeztél, a 3. függő megbízás nem fog a számládon "tükrözödni", igy lemaradhatsz erről a trade-ről.

boros_lajos 2012.02.13. 16:20:33

@cassiopeia: Sziasztok!
Most van egy kis időm válaszolni a kérdésekre, és remélem, hogy mostanában lesz időm sűrűbben ide látogatni.
Pontosan úgy van ahogy cassiopeia írja. A Zulu a max nyitott kereskedésként azt a számot írja ki, ami a múltban eddig maximum egyszerre meg volt nyitva. Azonban számos jelszolgáltató kereskedik függő megbízásokkal, és ilyen Tecnotrader is. Bead 3buy, és 3 sell megbízást egyszerre. Így 6 megbízása van, de Te csak 3-at engedélyezel neki. Vagyis nem fog mind bekerülni hozzád.
Úgy látom, hogy neki 6-ot kell engedélyezni ahhoz, hogy fennakadás nélkül működjön. Sőt, a leírásában az van, hogy 10-et kell neki engedélyezni, mert előfordulhat, hogy 3 nyitott pozíció mellett 6 függő megbízása is lehet.

A lényeg: Ha 10 pozíciót engedsz neki, akkor nem lesz ilyen jellegű gond, és remélhetőleg minden kereskedése teljesülni fog.

Viszont mindenképp állíts be biztonsági stopot!

Lajos

gnarroni 2012.02.13. 20:10:49

Köszönjük a választ! akkor jól gondoltam a megoldást! =)

whiteg71 (törölt) 2012.02.14. 10:52:50

Köszönöm a választ.

Egyébként, nem tudom mi zajlik a piacokon, de elég hullámzóak a teljesítmények.
Nem tudom ti hogy álltok, de nálam pocsék a helyzet, a múlt heti emelkedést kővetően, a tegnapi nap elértem a -1000pip-et!
Hogy ebből van-e vissza út és milyen ütemben azt még nem látom.
Ennek az, az oka, hogy a jelszolgáltatók sorra eljátsszák azt, hogy túl lépik a korábbi legrosszabb kereskedéseinek a mértékét, és ezzel sora elérem az SL értéket (ami az eddigi legrosszabb kereskedés+10%), ami következtében túl sok kereskedése záródót nálam mínuszban.
Gondolkodom, hogy csőkendesem-e a szolgáltatóim számat, vagy ne. Ha csökkentem, akkor kevesebb szolgáltatónak kell ledolgoznia a felhalmozott veszteséget. Ha viszont így hagyom, akkor vagy ledolgozzák az elszenvedett veszteséget, vagy tovább növelik, amit már nem biztos, hogy elbír a számlám.
Azt is gondolom, hogy alacsony SL-el működő, de havi szinten profitos jelszolgáltatókra van most szükségem.

Realy 2012.02.14. 11:35:07

Sziasztok!
Nos új vagyok, bár néhány hónapja már futtatok pár demo számlát. Talán most fogok odaérni, hogy elkezdjem élőben is a kereskedést természetesen a zulu trade-en keresztül. A bróker választással kapcsolatosan merült fel bennem egy láma kérdés, hogy ha az AAAFx - nél nyitok számlát - ez találtam szimpatikusnak - vállalnak - e garanciát a tőkémre olyan értelemben, ha esetleg a Görögök becsődölnek akkor nem zárolják a számlám vagy ilyesmi. Ne haragudjatok, ha hülyeséget kérdezek, de fontos lenne a döntésemben. Előre is köszönöm! Üdv.: Roland

gnarroni 2012.02.14. 12:40:21

@Realy: Szia jó itt új arcot látni! Én is pár hónapja zuluzok demón és pár hét múlva kezdem az élest szóval üdv a klubban.

Kérdésed szerintem nem hülyeség. Ez a kérdés engem is foglalkoztatott. Az AAAFX írása alapján minden személynek 30000 Euróig tudják pótolni a pénzét egy esetleg globális összeomlás esetén amire mellesleg véleményem szerint rettentő kicsi az esély. Ha hülyeséget mondtam, javítsatok ki! Mellesleg én is Roland vagyok :D

gnarroni 2012.02.14. 12:47:15

@whiteg71: Szomorúan hallom, hogy mi történt. Nálam sem túl rózsás a helyzet de mínusz 1000 piptől messze vagyok. A tegnapi napom nekem jó volt de a mai az eddigi legrosszabb.
Tegnap 84 pip plusz volt ma eddig -316. Szóval ez a hét eddig -232 pip de még messze van a péntek.

FxGeoval mivan? az is rosszul teljesít? Tecnotrader? FCC? Mellesleg nekem is azért van ilyen rossz helyzet mert az egyik szolgáltatóm meghaladta a történelmi legrosszabb időszakát és kicsit megnőtt a DD-je de még biztos, hogy bent hagyom.

Hogy értél el mínusz ezer pipet? Melyik szolgáltató csinálta ezt? :S

whiteg71 (törölt) 2012.02.14. 13:32:40

@gnarroni:
Az AAAFX-nél van egy garancia, de egy még nagyobb garancia az, hogy a pénz különböző külföldi bankokban kerül elhelyezésre, attól függően, hogy ki milyen valutát választ, erről kaptok is tájékoztatást, amikor feltöltitek az egyenleget.

A -1000pip egy hónap alt keletkezett.
Januárban a My best system negatív szériájával indult, amit akkor még ellensúlyoztak a többi szolgáltatóim.
Februárban a gktraders (egykori kedvencem) szintén beleszaladt a negatív szériába és mínuszba húzta a számlámat.
Ezt követte az, hogy a My best system helyére bekerült a zulumaster balaster és a zulugreen. Tudjuk mi történt! Ekkor elértem -500pip-et! A portfolióból ki került mind a kettő, a veszteség bent maradt.
A múlt héten átalakítottam a portfoliómat, és abban bizalmat szavaztam a Trading Tech mp-nek, (hiba volt) nála volt az SL 133 Lot-ra állítva., amit tegnap sikeresen átlépet, és négy kereskedése zárult -133 Lot-al.
Ma a Technotrader is mínuszban zárt, valamint a forex cruise controll is, csak az FXgeo hozott némi pluszt.
Ez a történetem.

gnarroni 2012.02.14. 13:39:09

@whiteg71: nekem is a Trading Tech csinálta a nagy mínuszt. 3 kereskedést engedélyeztem neki és 132 pipen volt a stop és mindhármat kicsapta. De azóta gyűjtögetett picit. Szerintem túlkereskedi magát mert fél a veszteségektől. Akkor te írtál neki üzenetet. Fxgeo1 szimpi nekem de valamiért nem használom.

My best systems nekem sosem tetszett, a gktrades meg jó lenne csak képtelen megfelelően kilépni és labilis, ami nekem nem tetszik. Tecnotradert annyira nem ismerem. Az FCC ma a csúszás miatt lett mínusz ugye? Csak mert a számlatörténetében a mai napja pluszos.

whiteg71 (törölt) 2012.02.14. 13:52:08

@gnarroni:
A nyereségesség sorrendjében a szolgáltatóim:
Fxgeo1, Tecnotrader, Forex cruise control, gktardes, trading tech mp.

A Forex Cruise control kereskedése nálam. (ma)
-26pip, 0pip, 5pip ez összeessen: -21pip. Míg nála ez plusz 1.9pip. valószínűleg a csúszás miatt, bár nála még nem tapasztaltam ekkora csúszást.

gnarroni 2012.02.14. 14:10:12

@whiteg71: Ez brutális csúszás. Én demón vagyok de még nálam is volt csúszás. -23,+10,+4 a mai szóval -9 pip.
Nem értem de szerintem lesz felháborodás majd emiatt. Amúgy február végére megérkezik az új Forex Cruise Control ami AAAFX alapú szóval mérséklődnek a csúszások.

Kivettem a trading tech-et és beraktam helyette az fxgeot. fogalmam sincs, hogy miért nem használtam eddig. Iszonyat nagy butaság volt tőlem.

whiteg71 (törölt) 2012.02.14. 14:36:30

@gnarroni:
Ha nem titok, nálad mely szolgáltatók teljesítenek hosszabb ideje jól?

cassiopeia 2012.02.14. 15:03:53

@gnarroni: fcc ma nálam 5, 3, -23 pipet hozott aaafx számlán, alpari UK-n 6, 4, -23.

Leszedtem My Best System-et. Utóbbi időben túl sok negativot hozott össze, ma is +64 pip plusz után csinált -11 pip veszteséget.

A következő a tapasztalatom 2 hónap zuluzás után (aaafx számla):
- legnagyobb profitot a manuális (azaz robot) kereskedés hozta, kb 16%-ot.
- FCC kb 4%-nál
- GainGBPUSD 5%
- MVK_08 3%

Legnagyobb bukó:
- Kabula -25%
- My Best Systems: -10%

Szóval csúnyán minuszos vagyok....

gnarroni 2012.02.14. 18:25:55

Hát emberek nem tudom, hogy mi van mostanság de azt sem tudom, hogy eddig is így ment-e a dolog.

Nálam hosszabb ideje jól két szolgáltató teljesít az mvk_08 és az SP DOLORES amivel nagyon megvagyok elégedve. Ezen kívül FCC megy még ami szintén nyereséges és ma beraktam az FXGeo1et és a highprofitfactor megy még de azt nem szeretem viszont nem találtam mást aki jobb lenne.

Ezzel a beállítással nyereséges vagyok egyelőre.

Szerintetek hülyeség otpnél USD alapú számlát nyitni és úgy használni a Zulut illetve az AAAFX-et?

Pénteken lesz számla aztán utalom a pénzt. Remélem hétvégén foglalkoznak az AAAFXnél számlanyitással és akkor hétfőn kezdhetek ha minden sikerül. =)

whiteg71 (törölt) 2012.02.14. 18:37:43

@gnarroni:
Az én véleményem szerint teljesen felesleges az OTP-nél, vagy bármely más magyar banknál deviza számlát nyitni, mert arról nem fogsz tudni kereskedni. Kereskedni csak a bróker számláról lehet a brókerrel kapcsolatban lévő bankon keresztül.
A magyarországi vagy egyéb bankról csak feltöltöd a bróker számládat (ill kiveszel rá).
Tehát közvetlen nem tudom használni OTP számláról. A feltöltéshez ill a pénz levételéhez meg nem kell deviza számla, mert így is úgyis felszámításra kerül az árfolyam különbözet.

whiteg71 (törölt) 2012.02.14. 18:43:43

@gnarroni:
Ha bankon keresztül utalsz, miután regisztráltál az AAAFX-nél, akkor a hétvégén nem valószínű, hogy át is utalják a pénzt. A bankközi tranzakció elindításától számolhatsz 5-8 nappal is, főleg az OTP-nél, de ne legyen igazam. Márpedig amíg a pénz nem érkezik meg, addig nem tudsz kereskedni.
Nekem azért ment gyorsan, két nap, mert én moneybookersről, bankkártyával utaltam és az sokkal gyorsabb mint egy bankközi utalás. Persze előtte már felvolt töltve a moneybookers számlám.

whiteg71 (törölt) 2012.02.14. 18:50:08

A trading tech mp-nek, tegnapról van nálam még egy nyitott kereskedése (ma már nem engedtem neki újabbat nyitni). Csak remélem, hogy nem éri el az SL-t, és végül pozitívban zár.
Egy biztos, ez a típusú kereskedési forma nekem nem szimpatikus. Tudom, vannak szolgáltatók akik, akár egy hónapig sem zárnak le egy kereskedést, aztán végül profitosan zár, zárják, de igyekszem elkerülni ezeket a szolgáltatókat. Úgy tűnik, hogy a trading tech mp is hasonló irányba megy el.

gnarroni 2012.02.14. 19:00:40

Hát bankkártyám még nem lesz mert gondolom az idő míg kiállítják péntektől kezdve szóval csak bankon keresztül tudom utalni. Amúgy PayPal rendszer nincs véletlenül? Azt szeretem mert egyszerű és még nem volt vele bajom.

Lehet, hogy okos dolog lenne már most regisztrálni AAAFX-hez? gondolom az is idő míg ott elfogadják a személyit meg a közüzemi számlát.

A trading tech marha jó volt amíg nem kezdte el megszegni az állításait. Túl lépte a max nyitható kereskedést és a stopja sem csapta ki a kereskedéseit, a DD megnőtt. Megy a kukába.

Én már nem foglalkozom a trading tech-el szóval lezártam ott ahol volt mert úgy is csak demo számla. Persze élőben nagyon nem így csináltam volna.

Köszönöm a segítségeteket.

gnarroni 2012.02.14. 19:21:51

SP DOLORESt tényleg csak ajánlani tudom. Most csinált nekem 21 pipet =)

whiteg71 (törölt) 2012.02.14. 19:48:23

@gnarroni:
Ha komolyan gondolod, akkor nyugodtan regisztrálj az AAAFX oldalán, ezzel még nem kötelezed el magad semmire. A pénzt meg majd utalod, amikor, ahonnét tudod. Elvégre utalni addig úgy sem tudsz, amíg meg nem kapod az utaláshoz szükséges adatokat az AAAFX-től.
Az AAAFX oldalán fent vannak a fizetési lehetőségek, ha megnézed, láthatód, hogy PayPal nincs.
Lehet:
1: Bankkártyával: Visa card, master card.
2: Közvetlen banki átutalással.
3: Moneybookers, Giro pay, I deal, Przelewy24, Eps, Sofort, tele ingresso. Kersztül, ki és befizetni a számlára.

aaafx.com/Deposits.aspx

Realy 2012.02.15. 11:42:45

Nagyon szépen köszönöm a hasznos infókat és mivel egyenlőre csak 1000 euro - s számlával akarok élesben próbálkozni, így elindítom a folyamatot. Még egyszer köszönöm! :-)

whiteg71 (törölt) 2012.02.15. 12:33:15

A Trading tech mp, az összes kereskedését jó nagy mínuszban zárta, kis is vettem a portfoliómból. Emiatt hatalmas veszteséggel indul a számlám, remélhetőleg felfelé. Sajnos az egykori kedvencemtől a gktrades-től is megváltam és helyette az SP dolorest választottam, mert egyenletesebb a teljesítménye.

A zulugreen-ről már beszéltünk, de ismét felhívom rá a figyelmet, hogy kénye kedve szerint váltogatja az SL-jét, és a változásról csak utólag értesíti a követőit, ezért érdemes vele vigyázni.

A portfolióm,
FXgeo1, Tecnotrader, Forex cruise control, SP dolores.
süti beállítások módosítása