Kedves Zulutrader,

Egy barátom hívta fel a figyelmem a hírlevelekkel kapcsolatban egy fontos dologra. Ha valaki nem rendszeresen olvassa a hírlevelet, vagy a blogot, akkor elég furcsán nézhet, amikor átnézi azokat a jelszolgáltatókat, akiket én hétről hétre kiemelek. Ha nem olvasta korábban, hogy csak egy mikro lottal van a portfóliómban, hogy megfigyeljem, vagy hogy parkolópályán van, csak megírom az eredményeit (stb.), akkor azt gondolhatja, hogy nem túl hatékonyak a jelszolgáltatóim.

Ezért úgy döntöttem, hogy végzek egy kis tisztogatást.

Megpróbálom kategóriákra szétbontani a jelszolgáltatókat, így talán érthetőbb lesz mindenkinek ( a nevek mellett az elmúlt hét eredményeit tüntetem fel).

1. kategória

 

A teljes mértékben megfelelő, megbízhazó jelszolgáltatók listája

Ebbe a kategóriába egyetlen jelszolgáltatót tudok besorolni!

 

Amiért ő ide került:

  • 82 hete kereskedik a Zulutraden
  • Soha nem változtatott a stratégiáján (még a rossz időszakban sem)
  • Stopot használ minden kereskedéséhez

Ezeket együtt véve nagyon megbízható, és eredményes is. Nem valószínű, hogy ő valaha megváltoztatja váratlanul a kereskedési szisztémáját, és szinte biztos, hogy eredményes lesz, csak el kell tudni fogadni, hogy a kereskedéseinek alig több, mint 30%-a nyereséges.

2. kategória

 

Akik megkapták a bizalmat, de még nem bizonyítottak eléggé,  hogy az első kategóriába kerüljenek.

Forex Jumper, és Tecnotrader még nem kereskedik elég ideje (a 30 hét csak a minimális feltétel).

Fxgeo1-ről felröppentek a hírek, miszerint másik jelszolgáltatókat követ. A kereskedés történeteket összehasonlítva kiderült, hogy ez nem így van, mert sokszor Fxgeo előbb nyitja a pozícióit, mint FxspeedNDD1, és jobbak is az eredményei a pozícióinak.

gktrades esetében pedig csak egy nagyon kicsi kell, hogy az első kategóriába kerüljön, de azért még kell egy kis idő, hogy oda átrakjam. Ő sem változtatott már nagyon régóta a kereskedéi szisztémáján, és Stoppal kereskedik, de kicsit kevésbé kiismerhető – legalábbis számomra -, mint a Forextechno.

3. kategória 

 

Az ő esetükben inkább azt emelnék ki, hogy miért nincsenek ennél előrébb:

Rucom FIC-nek sok bombás jelszolgáltatója van, ezért a második kategóriánál nem valószínű,  hogy valaha előrébb kerül. Először nézzük meg, hogy a mostan időszakából hogyan jön ki, és ha most sem változtat, és újra jön a jó időszak, akkor kerülhet fel egyáltalán a másodikba.

QUOVadisFX számomra túl nagy Stop Lossal kereskedik, ezért nem szívesen tenném fel nagyobb lot mérettel. Lehet, hogy ezért ki is fog kerülni nemsoká a portfólióból, de egyelőre még marad.

BeyondEUR szintén túl nagy Stoppal kereskedik – legalábbis két pozícóit is nagy mínuszba engedett - , és alacsony az átlag pip, így nehezen használható jól élő számlán. Hasonlóan, mint QUOVadis, egyelőre marad, de nem biztos, hogy sokáig

Forex Cruise Control esetében beadtam a derekam J, és bekerült a portfólióba, mivel már nagyon régóta kereskedik eredményesen. Nehezen szavazok neki igazi bizalmat, mert 100%-os szerű jelszolgáltató, azonban kis lot mérettel bekerült a számlára. Így nagy kárt nem tud okozni, de mégis jobban szem előtt van.

MVK_08-al hasonló a helyzet. Nagyon szépen teljesít, de kérdéses, hogy meddig tartható a 88%-os nyereséges arány. A Stop Loss-a 165 pip-nél van, amit eddig nem sokszor ért el. Emellett nem is kereskedik túl sokat, így összességében szimpatikus, de nem kap nagy lotot. Azonban ezzel a kis lot mérettel is szem előtt van, és talán idővel kiismerem jobban a kereskedését, és nagyobb lesz a bizalmam felé.

Forex Star 007 egy új versenyző a portfólióban. Nagyon szimpatikus, hogy képes elvágni a veszteséget, azonban nem tetszik,  hogy 7 egyéb jelszolgáltatója van. Persze ez azonnal bizalmat is adhatna, mert egyik sem bombás, de egyelőre nálam marad a kis lot méretes csoportban. Ha még bizonyít, akkor kaphat majd nagyobb teret.

SUCCESSONE: hónapok óta nagyon rossz időszaka van, csak veszteséget termelt. Azonban nem változtatott a stratrégiáján, nem kezdett több pozíciót nyitni. Mostanában mintha kezdene magára találni. Egyelőre marad kis lot mérettel, és ha jól teljesít a következő hónapokban, akkor újra előtérbe kerülhet.

A többiek kikerültek a portfóliómból. Több okból is. Van aki változtatott a stratégiáján, van aki nem használható valamilyen okból élő számlán, a lényeg, hogy őket nem használom tovább.

Néhány fontosabb kiemelt

Eleven Fast (-156pip): Egyértelműen megváltoztatta a kereskedését, és a csúszása is óriáis lett az új stratégiával. Ebben a formában használhatatlan.

ProfitSwing (+130pip): Rendszeresen kimaradnak kötései, és csak a szerencsén múlik, hogy nyereséges, vagy veszteséges kereskedés marad-e ki. Nem szeretném, hogy a szerencsén múljon a számlám.

Próbáltam átfogó képet adni arról, hogy melyik jelszolgáltatót miért, és hogyan használom. Remélem kaptál néhány hasznos információt.

Sikeres hetet kívánok!

Üdvözlettel,
Boros Lajos

A bejegyzés trackback címe:

https://betbulls-zulutrade.blog.hu/api/trackback/id/tr1004296242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gnarroni 2012.03.08. 11:44:22

Köszönjük a cikket! Érdekes volt számomra bár én ezeknek a szolgáltatóknak a 80%át nem használom de jó volt látni ezt a fajta csoportosítást.

Eleven Fasten még anno gondolkoztam, hogy betegyem e élőbe de szerintem jól tettem, hogy végül erről lemondtam!

Csodák csodájára ma hazaértem és hopp átfordult egész jó kis profitba a számlám és még itt a mai nap meg a péntek. Kíváncsi leszek a fejleményekre! remélem, hogy nem lesz nagy rontás! =)

whiteg71 (törölt) 2012.03.08. 18:24:19

Az FCC-nek köszönhetően szépen lecsökkent a pénzben veszteségem és ennek nagyon örülök.
A portfoliómon most nem változtatok, türelemmel kitartók a jelenlegi mellet, és remélem a nagy zuhanás után, nagy emelkedés következik.

A cikkhez annyit, hogy ahány felhasználó, annyiféle kategorizálás létezhet, de az meglepett, hogy az 1, kategóriába, mindössze egy szolgáltató került. Ez arra utal, hogy valóban kevés a megbízható szolgáltató, legalábbis a Lajos elvárásainak megfelelő.

gnarroni 2012.03.08. 19:59:36

Hát igen. Szerintem ahány ember annyi számla és kritérium.

Na örülök neki, hogy sikerült visszahozni a nagyobb veszteséget! Whiteg! leírná nekem, hogy most pontosan melyik szolgáltatók üzemelnek.

FCC, MVK, ProfitSwing és még? Csak kíváncsiságból! =)

whiteg71 (törölt) 2012.03.08. 21:14:02

@gnarroni:
Több mint két hete a következő három szolgáltatót használom.
FCC: 3micro Lot, 5 kereskedéssel.
MVK_08: 1micro Lot, 3kereskedéssel.
SP DOLORES: 1micro Lot 3kereskedéssel.

Érdekes, de van az élő számlámon egy olyan lezárt FCC kereskedésem +60pip nyerséggel, ami sem az FCC kereskedés történetében nincsen feltüntetve, sem a demo számlán lévő FCC kereskedés történetében nem látható.
Ez nem tudom miként fordulhatót elő, de örülök a +60pipnek, mert jól jött a többi lezárt nyereséges kereskedéséhez ez a többlet plusz, hisz emellett volt még egy +58as kereskedése is, ez mondjuk látható a kereskedés történetében.

gnarroni 2012.03.08. 22:09:31

@whiteg71: Nocsak azt hittem ez csak velem fordult elő! :D Nekem is volt egy kereskedés amit nem tudom, hogy hogy történhetett bár én 33 pipnél lezártam.

Én most használok egy "új" kereskedőt. Épphogy két hónapja kereskedik de olyan kicsi a rizikó faktor benne és olyan keveset tudok vele keresni, hogy úgy döntöttem, hogy használom, eddig szép eredményekkel!

Bollingertrader

betbulls.zulutrade.com/TradeHistoryIndividual.aspx?pid=86714

whiteg71 (törölt) 2012.03.08. 22:18:09

@gnarroni:
Én befejeztem a kísérletezést, mert annak köszönhetem a veszteségeket.
Ha a kezdettől fogva a mostani portfoliót használom és nem kísérletezek újabb és újabb szolgáltatókkal, akkor most bő 300USD pluszban lenne a számlám.
Megfizettem a tanuló pénzt, nem variálok, nem keresek újabb szolgáltatókat. Vagyis csak akkor bővítek, ha a tőkém emelkedik annyit, hogy 1micró Lottal kereskedve, már megengedhetem magamnak azt, hogy betegyek egy újabb szolgáltatott a portfolióba. De ettől még messze vagyok.
Tanulj az én hibámból és ne kövesd el azokat.

whiteg71 (törölt) 2012.03.09. 18:32:00

Elérhető az FCC AAAFX-es szignálja, én demora tettem a másik FCC mellé, így könnyű lesz összehasonlítani.
www.zulutrade.com/TradeHistoryIndividual.aspx?pid=82997

Ez a hét hozott egy nagy mínuszt, aztán egy nagy pluszt ami kompenzálta a mínusz.

gnarroni 2012.03.09. 19:21:07

@whiteg71: Akkor mondhatni, hogy nullszaldós heted volt? Majd én is leírom és kiszámolom majd szerintem holnap, hogy milyen lett az eredmény. Az FCC AAAFXes szingáljaira kíváncsi vagyok! Majd oszd meg, hogy mik a tapasztalataid!

Jobb következő hetet kívánok! =)

gnarroni 2012.03.10. 10:24:40

Na jó reggelt mindenkinek!
Hétvége van szóval megnéztem én is a heti eredményeimet!
Ez az első pluszos hetem éles számlán!

380 pip pluszban zártam ami a tőkém 9-%át jelenti. Volt sokkal több is csak sajnos a pénteki nap lehúzta egy kicsit.

Remélem más is hasonló vagy jobb eredményekkel zárt a héten. =)

whiteg71 (törölt) 2012.03.10. 12:53:21

@gnarroni:
Gratulálok, ez szép erdedmény.

Relda 2012.03.10. 20:56:31

Valahol Boros úr kielemezte hogy miből látszik ha a szolgáltatónak megváltozott a stratégiája, sehol nem találom!
Ha valaki segítene nagyon megköszönném!

cassiopeia 2012.03.11. 01:00:31

@Relda: ez engem is érdekelne. Mindenesetre számomra az alábbiak a gyanús jelek:
- több minuszos kötése van egymás után (rövid időn belül) mint eddig.
- több trade-et nyit mint eddig
- nagyobb stop lost hagy mint eddig
- nem követi az általa leirt taktikát (azaz nem tartja be a saját stop loss és trade db-okat)
- tovább tartja nyitva a trade-eket mint eddig.

Relda 2012.03.11. 07:45:55

@cassiopeia:
Köszönöm, én is ilyesmire emlékszem én is, de bízok benne hogy lesz valaki aki a részletes leírásra helyére is emlékszik ...

Relda 2012.03.11. 14:43:53

Tisztelt Mindenki!

Szerintetek mikor érdemes egy jelszolgáltatót kivenni a "Szignál szolgáltatók" közül?

gnarroni 2012.03.11. 18:08:48

@Relda: Ha megváltozott a stratégia és ha mentálisan már nehezen viseled a kötései lefolyását. Ez az én véleményem.

whiteg71 (törölt) 2012.03.11. 19:01:14

@Relda:
Ha a szolgáltató megváltoztatta a korábbi stratégiáját.
Ha veszteséges lett a számla ezért át kel alakítani és csökkenteni a szolgáltatók számát.
Ha a szolgáltató, vagy a portfoliónk nem felel meg a korábbi elvárásainknak, vagy ha idővel változott az elképzelésünk és más szempontok alapján átalakítjuk a portfoliót.

boros_lajos 2012.03.12. 10:37:12

Sziasztok!

Sajnos továbbra is kevés az időm, ezért ritkán jutok oda, hogy írjak is itt kommentet. Azért figyelek, és mindent elolvasok. :) Csak ritkán tudok reagálni.

Most két dologra szeretnék reagálni.

Az egyik, hogy számomra miért Forextechno az egyetlen jelszolgáltató aki a kiemelt kategóriába tartozik.

Ez nagyon egyszerű. Ő az egyetlen akinek tiszta - legalábbis számomra - a kereskedési szisztémája, és ezen akkor sem változtatott, amikor rossz időszaka volt. Mostanra újra csúcs közelben van, és valószínűleg további csúcsokat fog csinálni időről időre.

Nemrég hallottam egy gondolatot, amit hajlamosak vagyunk elfelejteni. Az a legfontosabb, hogy jövő ilyenkor több pénz legyen a számlámon, mint most. Ehhez ugyebár az kell, hogy biztonságosan, kiszámíthatóan termelődjön a pénz a számlán, és ne véletlenszerűen.

Sok eredményesnek tűnő jelszolgáltató van most is a listán, akik odakerülhetnek az első kategóriába, de azért a 30 hét az még mindig csak a minimális feltétel. Majd egy év után, és egy-két hullámvölgy után, ha még mindig ugyanolyan megbízhatóak, és nem csinálnak hülyeségeket, nem kezdenek el változtatni, akkor ők is ott lesznek.

boros_lajos 2012.03.12. 10:43:08

A másik téma pedig, hogy én mikor veszek le jelszolgáltatót.
Két esetben:

1. Ha találok jobbat, eredményesebbet, biztonságosabbat, és úgy gondolom, hogy az eddigi jelszolgáltató lekerülhet a portfólióból, mert már nélküle is nagy a portfólió. Ebbe beletartozik az is, ha lényegesen nagyobb mínuszt csinál, mint eddig, és ezzel válik kevésbé eredményessé, mint egy másik jelszolgáltató.

2. Ha megváltozik a stratégiája. Ezt két adatból lehet a legegyszerűbben megállapítani. A jelszolgáltató teljesítmény adatai között található a kereskedési volumen, és a legjobb/legrosszabb kereskedés adat. Ha a két adat közül valamelyik jelentősen eltér az eddigi kereskedéstől, akkor ott biztos, hogy valamilyen változás van. Ilyen esetben eddig minden alkalommal a jelszolgáltató eltávolítás volt a jó döntés.

Jó példa erre a közelmúltban az Eleven Fast. Egyik napról a másikra nagyon sokat kezdett kereskedni. Nem lettek rosszabbak az eredménye, sőt, inkább jobb lett, de nagyon megnőtt a csúszása, és fogalmam sincs, hogy mi várható tőle ilyen változtatás után.

gnarroni 2012.03.13. 14:41:08

Üdv mindenkinek!

Mi a véleményetek erről a szolgáltatóról?

zulutrade.com/TradeHistoryIndividual.aspx?pid=73954

boros_lajos 2012.03.13. 16:38:44

Egész jónak tűnik!
Megvárnám mindenképp a 30 hetet, azon kívül kimondottan tetszik.

gnarroni 2012.03.13. 19:23:29

Örülök neki, hogy tudtam valami újat találni! Nekem is nagyon tetszik. Kár, hogy nincs 30 hetes. Én is várok még vele és addigra felmegy a számlám és nem mikrolotot emelek hanem berakom ezt!

gnarroni 2012.03.13. 19:50:33

Amúgy van egy ugyanilyen szolgáltató! Teljesen ugyanezek a szignálok csak annyi a különbség, hogy 3 egyszerre nyitható kereskedés helyett 5 van. Jobbak az eredmények persze kb dupla annyival. Érdekes rendszer. Egyre jobban tetszik. =)

Relda 2012.03.14. 12:28:46

@gnarroni:
Melyik szolgáltatót találtad hasonlónak?

gnarroni 2012.03.14. 15:44:22

Ezt de ez nem hasonló hanem ugyanaz csak 3 helyett 5öt kereskedést nyithat egyszerre.

betbulls.zulutrade.com/TradeHistoryIndividual.aspx?pid=73954

gnarroni 2012.03.14. 15:58:24

Elég furcsa dolog történt velem a zulun és nemtom, hogy ezt most minek köszönhetem.

Arról lenne szó, hogy használok egy szolgáltatót, mindegy hogy melyik és nem a megszokott devizapáron dolgozik.

A lényeg az, hogy 2 microloton üzemeltetem és volt 2 kötése ami pluszban zárult de fele annyi pénzt kaptam érte mint amennyinek lennie kellene. kb 100 pipért kellett volna kapjak 2 microloton 8 dollárt (ez egy kötés).

Mind a két lezárt pluszos kötése 2 microloton volt és mind a kettő 100 pip körül lett. Egyenként 4-4 dollár lett de 8-8nak kellett volna, hogy legyen. Először azt hittem, hogy rosszul tudom de bent jelenleg is egy kötése ugyanazon a devizapáron szintén 2 microlottal és ez jelenleg minusz 100pipnél tart és ezt már -8 dollárnak számlázza.

Mi lehet a probléma? a zulu elszámolta nekem? nem értem.

Remélem világosan tudtam fogalmazni. Segítsetek, hogy megértsem!

gnarroni 2012.03.14. 16:58:26

most meg plusz 20pipen bezárta a kötést és minusz két dollár lett... ez hogy lehetséges???

whiteg71 (törölt) 2012.03.14. 18:24:40

@gnarroni:
Okosat nem tudok, de vagy csúszás, vagy a valuta pár átváltása lehet. Melyik szolgáltató az?

whiteg71 (törölt) 2012.03.14. 18:29:15

Összehasonlítás az FCC és az FCC AAAFX szignáljairól. Kb 1pip eltérés van.
Kép link:
www.kepfeltoltes.hu/view/120314/FCC_vs_FCCAAAFX_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

gnarroni 2012.03.14. 18:43:38

@whiteg71: ez Huf Gringo szolgáltató amiről szó van. EURHUFban kereskedik és 10 pip a csuszás átlagosan viszont majdnem minden kereskedése 100pip felett van szóval bőven elviselhető számomra!

én értem amugy, hogy csuszás van de 20pip az akkor is pluszos.

Tehát az FCC AAAFXre való változata 1pippel jobb eredményeket mutat ugye?

whiteg71 (törölt) 2012.03.14. 18:59:18

@gnarroni: Szóval nálad pluszban zárja a pip-et és mégis mínusz dollárt kapsz. Nézd csak meg, nincs-e véletlenül be pipálva a fordított kereskedés, mert akkor úgy érthető lenne.

gnarroni 2012.03.14. 19:12:58

köszönöm a tippet. megnéztem de nincs megfordítva. Neki 30pip lett jópénzzel nekem 20pip lett minusz 2 dollárral! ez hogy lehet?? ebben benne van a csúszás az oké de a plusz pip az nem lehet minuszos kötés! Ezért nem értem, hogy mivan...

Amúgy átraktam ezt az új FCC-ét! Remélem jó lesz!

whiteg71 (törölt) 2012.03.14. 20:10:58

@gnarroni:
Ez esetben nem tudom, de ha csak ennél a szolgáltatónál fordul ez elő, akkor ott valami komoly probléma van.
Én az FCC eredeti szignáljait követem.

boros_lajos 2012.03.15. 10:44:00

@gnarroni: Szia!

Megpróbálunk segíteni Neked, de ehhez kicsit több info kellene.

Bár még messze van a jelszolgáltató a minimális feltételektől! :)

Írj e-mailt a zulutrade@thebetbulls.com-ra, és megbeszéljük, hogy hogyan tudunk segíteni!

gnarroni 2012.03.15. 11:02:25

@boros_lajos: Köszönöm szépen az email címet! Már elküldtem az üzenetet részletesen a problémával. Remélem tudnak valami logikus megoldást találni!

Köszönöm még egyszer előre is a segítséget!

whiteg71 (törölt) 2012.03.17. 12:49:26

Megvan a probléma oka? Remélem közzéteszitek, hogy mi volt az.

Végre ledolgozta a számlám az eddigi veszteségeim felét. Tehát pezsgőt még nem bonthatók, de ez is mutatja, hogy lehet eredményesen követni a szolgáltatókat.
Egy életére megtanultam, hogy nem szabad hetente változtatni a portfoliót és sokszor a kevesebb az több. Vagyis nem feltétlen kell sok szolgáltatót követni, elég három, négy is.
Számomra így sokkal átláthatóbb és kiegyensúlyozottabb a számlám.

gnarroni 2012.03.17. 22:55:26

Gratulálok a helyreálláshoz! igaz, hogy a fele de ez is nagyon szép szóval gratula mégegyszer. Sajnos nem derült ki a megoldás semmilyen szinten sem. Ez jelen pillanatban is rejtély. Szívesen olvasnám Boros úr számlájának alakulását már :D.

boros_lajos 2012.03.18. 13:54:25

@gnarroni:

Azt hiszem, hogy korábban is már volt szó erről. Mármint a számlámról! :)
Elvből nem mesélek senkinek a számlámról - még a párom sem tud róla semmi konkrétat, csak élvezi a gyümölcsét :) -, szóval erről továbbra sem szeretnék túl sokat beszélni.

Gondolom az egyértelmű mindenki számára, hogy jutalékot kapunk a Zulutól. Azonban sok hasonló lehetőség van a neten, amiből lehetne jutalékot kapni, de ez önmagában még kevés. Olyat nem ajánlanék, ami nem működik nekem.

A számla problémával valószínűleg holnap fogunk foglalkozni. A hosszú hétvége alatt nem dolgoztunk, de holnap remélhetőleg lesz rá idő!

gnarroni 2012.03.18. 15:43:05

Szerintem félreértett engem. Én a szoksásos heti pip alakulásra vagyok kíváncsi. Mások számlájához nekem semmi közöm sincsen.

whiteg71 (törölt) 2012.03.20. 07:37:37

Demon egyszerre, egy portfolióban használtam az FCC és az FCC AAAFX szignáljait és ez ott jól működött.
Most élő számlán is ezt teszem, de valami okból csak az AAAFX-es kereskedés jelenik meg az élő számlámon, míg az FCC-jé nem.
Miért???

cassiopeia 2012.03.20. 09:23:45

@whiteg71: ilyen nekem is volt, ez a probléma: "Did not place Order for 0.2 mini lot (2 K) from Forex Cruise Control SELL GBP/USD, reason: Broker rejected order due to invalid entry rate. Broker Message: invalid stops (130)"

Szerintem az FDD bróker visszautasította a trade-et mivel a stop túl közel volt az aktuális piaci árhoz. Ezért sem FCC sem a követők számláján nem nyilt meg a trade.

Relda 2012.03.20. 13:31:47

Megnyitottam a számlámat az AAAFX-nél, mert kiderült hogy az Admirál-os számlát nem lehet összekötni a Zulutred-el!
Feltöltöttem a személyit meg a lakcím kártyát a gázszolgáltató számlával egyetemben, csak a számla számot vagy valami hasonlót nem találok, merre keressem?

boros_lajos 2012.03.20. 15:43:03

@gnarroni: Tényleg félreértettem a kérést!
A múlt hét a sok teendő miatt kimaradt, de holnap meglesznek a szokásos eredmények.

whiteg71 (törölt) 2012.03.20. 17:58:38

@cassiopeia:
Nem, összekevered, én nem arról beszélek.
Amikor az FCC nyit egy kereskedést, akkor azt követve az FCC AAAFX is kereskedik. (hisz egy és ugyanaz a kettő).
Én követem mind a kettőt, ezért, kellene nálam nyílnia kel egy FCC kereskedésnek és egy FCC AAAFX kereskedésnek. Ez demon így is volt.
Viszont most csak az AAAFX nyílik meg, a sima FCC nem.

whiteg71 (törölt) 2012.03.20. 18:00:34

@Relda: Olvas vissza az elmúlt két havi blogok hozzászólásaiban, minden egyes számlanyitási lépés tételesen le van írva, lépésről lépésre.

whiteg71 (törölt) 2012.03.20. 19:51:38

@Relda:
Itt olvasgass:-))
betbulls-zulutrade.blog.hu/2012/02/15/zulutrade_vladimir_put
Ill az ezelötti blog bejegyzések hozzászólásaiban.

Relda 2012.03.20. 20:04:29

Jövedelem igazolást is töltöttetek fel?

whiteg71 (törölt) 2012.03.20. 21:28:31

@Relda: Én nem töltöttem fel, de indoklást kellet írnom a supportnak, hogy miért nem. Indoklást, mert csak így fogadták el a regisztrációmat.
Csak a regisztráció elfogadása után kapod meg az átutaláshoz szükséges banki adatokat.
Ezútán kell utalni a pénzt. Ha az átutalás átment és a pénz megjelent az AAAFX számlán, akkor megkapod az MT4 jelszót és felhasználó nevet. Fontos!!! Hogy ez még nem a zulutrade jelszó!
Ha minden oké, akkor kapsz egy újabb levelet a zulutrade jelszóval és felhasználó névvel. Ezután csak be kell lépned a zulutrade oldalára és máris kereskedhetsz, azaz, nem kell külön kapcsolódni a brókerhez, mert azt automatikusan megcsinálja neked az AAAFX.

cassiopeia 2012.03.20. 23:22:16

@whiteg71: ezt nem igazán értem. FCC-nek mi értelme lenne, hogy FCC AAFX követője legyen? Te pedig FCC AAFX-nek lennél a követője? Igy közvetve "öröklöd" a csúszásokat magyarán nem sok értelme lenne külön az FCC AAFX követésének. Zulu számára szerintem két teljesen független szolgáltató.

whiteg71 (törölt) 2012.03.21. 07:36:07

@cassiopeia:
Akkor még egyszer neki futók.
Az FCC és az FCC AAFX egy és ugyan az! Csak két különböző brókeren keresztül küldi a szignáljait.
Ezért ha az FCC kereskedik, akkor ugyanaz a kereskedés jön az FCC AAFX szignálján is, csak más időbeni csúszással.
Ezért ha egy portfolióba helyezzük őket, akkor némi pip eltéréssel, de ugyanazt a kereskedést követjük.
Ezt az FCC tette lehetővé, hogy mérsékelje a csúszás mértékét azoknál akik az AAAFX-nél vannak, mint követők, ezért küldi a szignáljait az AAAFX-en keresztül is.
Mivel én követem az eredeti FCC és az új FCC AAAFX-et is, ezért kellene, hogy mind a kettőn megnyitott kereskedés megnyíljon nálam. Mint írtam a demoban ez így is volt.
Igen két független szólgátatatónak számit, nálam mégis csak az egyik kereskedése jelnik meg, miközben mindegyik kereskedet, hisz mint írtam, egy és ugyanaz a kettő, csak más, más néven és brokeren keresztül.

cassiopeia 2012.03.21. 10:16:03

@whiteg71: persze, az FCC és az FCC AAFX ugyanaz a "személy", de két külön jelszolgáltatónak számít Zulu szempontjából.

Mivel különböző brókereken keresztül tradelnek, ezért fordulhat elő, hogy egyiknél teljesül a megbízás, másiknál nem.
süti beállítások módosítása