Zulutrade - heti eredmények

 2012.04.05. 12:40

Kedves Zulutrader,

A héten csak a jelszolgáltatók eredményeit ismertetjük a 2012. március 23. - március 30. időszakra.

Jelszolgáltatók eredményei

 

  1. kategória:
  1. kategória: 
  1. kategria:

Elérhetőségünk

 

Az alábi elérhetőségeken fel tudod venni velünk a kapcsolatot: zulutrade@thebetbulls.com

Sikeres hetet kívánok!

Üdvözlettel,
Boros Lajos

A bejegyzés trackback címe:

https://betbulls-zulutrade.blog.hu/api/trackback/id/tr384365313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whiteg71 (törölt) 2012.04.05. 20:14:30

Elnézést kérek, elsősorban Lajostól, de számoltam.
Természetesen nem kérem Lajostól, hogy felfedje a titkát, de számomra elgondolkodtató az ő követői „szisztémája”.

E-heti:
1, kategória: -203
2, kategória: + 73
3, kategória: -409
össz: -539pip

Múlt heti:
-250
+135
-199
össz: -314pip

Múlt hét előtti:
+262
+168
-635
össz: -205pip

A három hét együtt: -1058pip

gnarroni 2012.04.05. 20:35:23

Hát én sem értem mert ez nem, hogy hosszú távon de rövid távon sem tűnik túl jónak bár Lajos úr múltkor azt mondta, hogy attól, hogy minuszos a pip attól még dollárban pluszban jön ki. Az, hogy kinek adott több lotot azt mi nem tudhatjuk meg hát nem is tartozik ránk de ha logikusan kategóriánként osztjuk a lotokat nekem még akkor sem tűnik pluszosnak még dollárban sem. Félreértés ne essék remélem, hogy pluszban van! Whiteg mikor bontod a pezsgőt? :D

whiteg71 (törölt) 2012.04.05. 21:07:25

@gnarroni:
Már közel vagyok hozzá, most minden azon múlik, hogy az SP dolores miként fogja zárni a két megnyitott kereskedését.

gnarroni 2012.04.06. 11:11:27

Na ennek igazán örülök! Én sajnos ezt nem mondhatom el... mégminig pluszban vagyok de egyszerűen minden héten történik valami ami lehúzza a nyereséget és hetek óta ugyanott tartok.

Most még az FCC is lehúzza a számlámat a brutális csúszás miatt! Ezen a héten szörnyű volt.. 10-15pipes csúszások vannak tehátrendszeresen minuszba zárja a kötéseit. Nektek is ekkora a csúszás? Mi a francot csináljak? :SS Nem az AAAFX-es verziót használom.

odenburger 2012.04.06. 17:29:12

Nekem ma reggel a szolgáltatók közé betette az FCC AAAFX-et, és csinált is 50pip minuszt. Igaz csak 1 mikrolottal, de ez akkor is idegesítő.
A Tank777 nek pedig a demo számlán egész más nyitott pozíciói vannak, mint az éles számlán, és a a demon lévő pozíciók a saját oldalán lévő kereskedésekkel köszönő viszonyban sincsenek. A saját oldalán lévő kereskedések az éles számlaival egyeznek meg.
Még ma írok erről a Supportnak.
Majd jelzem az eredményt.
Üdv.

whiteg71 (törölt) 2012.04.06. 17:52:28

Ez a hét nekem is mínuszban zárt, ami egyértelműen visszaesés. Kicsit olyan ez, hogy „kettőt előre, egyet hátra”, ami egyértelmű előrehaladást jelent.
Inkább a „tempóval” van a gond, mert egy napi visszaesés ledolgozásához, olykor hetek kellenek.
Ezzel kellene kezdeni valamit, hogy vagy kisebb legyen a visszaesés mértéke, vagy hogy gyorsabban nőjön a profit.

Gnarroni, én is a sima FCC-t használom, de nálam csak, fél és egy pip a csúszás.
A hét elején volt egy nagy kilengéssel járó kereskedése, másodpercenként ugrált pozitív és negatív között és szinte mindenkinél más eredménnyel záródott. Sajnos sokaknál negatívban, míg másoknál pozitívban. Ekkor úgy tünetet, hogy a csúszás eltolódót, és valóban, mert a rendszer nem tudta lekövetni ezt a hirtelen mozgást.

whiteg71 (törölt) 2012.04.06. 18:09:03

Az FCC korrekt, leírta, hogy mi okból zárta mínuszban a mai kötéseit.

odenburger 2012.04.08. 09:04:01

Megjött a válasz. Érdekes. Megírták, hogy az FCC AAAFX-et 1 mikrolottal 04.06-án állították be ...IP címről, ami Magyarországon van, valahol Szombathely környékén. Én egészen más tartományból kapok IP-t. Érdekes történet.

A Tank777-ről még nem tudtak többet mondani.

Na mindegy. Figyelünk és elemzünk.
Kellemes Húsvétot.

bkarcsi 2012.04.08. 20:46:54

Valaki kapcsolt már össze alpari uk számlát a zulu-val?Milyen tapasztalatai vannak?
Mit gondoltok érdemes MT5-re váltani?
Működni fog rajta a zulu is?

whiteg71 (törölt) 2012.04.08. 22:03:14

@bkarcsi:
A blog indítója, Boros Lajos az AlpariUk brókeren keresztül használja a zulutrade rendszerét.

Lényegtelen a kereskedési felület, ugyanis nem mi kereskedünk közvetlenül, csak követjük a kiválasztott szolgáltatókat a Zulun keresztül.

bkarcsi 2012.04.08. 22:39:45

@whiteg71: Köszönöm a választ!

cassiopeia 2012.04.09. 10:45:44

@bkarcsi: nekem van Alpari UK és aaafx-es számlám, amin autotrade-elek. Alpari-val az volt a gondom, hogy vasárnap 1 órával később kezdődik a kereskedés igy volt olyan eset, hogy "lekéstem" egy szolgáltató nyitását. (Ezen mintha változtattak volna a napokban.)

Másik problémám volt, hogy egy szolgáltató SL módosítása lassabban aktualizálódott Alpari számlán mint aaafx-en igy előbbin záródott a trade, utóbbin nem.

Alpari számlámon nem tudok EUR/HUF kereskedni (ez mondjuk lehet csak számlacsomag kérdése) és van egy szolgáltató (HUF Gringo) akit futtatok aaafx-en emiatt.

Összességében inkább aaafx-ben gondolkozz ha zuluzni szeretnél.

bkarcsi 2012.04.09. 11:01:10

@cassiopeia: Nagyon köszönöm a tanácsot!

pjotr_75 2012.04.09. 19:46:14

Whiteg71, említetted, hogy megtapasztaltad az 50%-os visszaesést, azt megkérdezhetem, hogy most Te ebből az 50%-os "bukásból" építetted fel újra a számládat, vagy nyomtál még be zsozsót? Az eredeti induló összegedhez képest pluszos vagy jelenleg?

Az is érdekelne, hogy mi okozta ezt az 50%-os veszteséget, rossz szolgáltató, rossz beállítás, csúszás?

Általánosságban:
Jelenleg a rendszerben a legnagyobb gondnak a csúszást látom, ami előre (demó időszakban) még kiszámíthatatlan, és csak akkor derül ki, amikor az ember megnyitja az éles számláját. Sőt, az itteni bejegyzéseitek alapján azt a következtetést vontam le, hogy még azonos brókernél lévő számlák slippage-értéke között is van/lehet érzékelhető különbség.

Ami viszont rémisztő egy kicsit, amikor olyan kötések jelennek meg a számláitokon, ami a választott szolgáltató kereskedési történetében nem. - de ahogy látom, ezt a Zulu levél ellenében korrigálja.

gnarroni 2012.04.09. 19:46:39

Húú emberek ma 1 percre nagyon leizzasztott a zulu. Szépen ahogy kell bekapcsoltam a zulut, bementem a számlámhoz és az előtte mindig ott levő XXX USD helyett ez fogadott: 0.00 USD ! LEvert a víz azonnal de ebben a pillanatban meg is nyugodtam mert rájöttem, hogy nincs ok a pánikra mert lehetetlen, hogy elveszítsem az egész tőkémet, sőt még a felét is nehezen. Vártam 1 percet aztán visszajött a rendes összeg.

Ha veletek is előfordul ilyen majd ne ijedjetek meg. :D Az biztos,hogy az izzadtsággal leadtam vagy 4 kiló felesleget. :D

whiteg71 (törölt) 2012.04.09. 19:59:28

@pjotr@gportal.hu:
Nem tettem be több pénz a számlámra, az 50%-os visszaesésből jövök vissza.
Az induló tőkémhez képest még mínuszban vagyok, de már 15% alatt. Visszajönni időigényesebb mint reméltem, de lehetséges.
A veszteségeket a rossz és gyakori szolgáltató választások sorozata okozta, maga a veszteség 40nap alatt keletkezett.
Megfelelő szolgáltató esetén a csúszást egyáltalán nem találom befolyásoló tényezőnek, minimálisan érinti a számla profitos, vagy veszteséges kimenetelét.
Technikai problémák adódnak, ez a számítástechnika vele járója és ez is a kockázat része amit igyekeznek kiküszöbölni. Én optimista vagyok, ha nem lennék az, akkor nem használnám ezt a rendszert. Egyenlőre a lehetőséget látom benne.

whiteg71 (törölt) 2012.04.11. 18:01:19

Jelenleg ismét nagy visszaesés tapasztalható, veszteséget eredményezve. Persze van még két nap ebből a hétből, ezért még pluszos is lehet a befejezés.

pjotr_75 2012.04.12. 17:38:18

FCC is elkezdte gyártani a mínuszos tradeket (én csak demo-n vagyok, úgyhogy mondhatom: már alig vártam), kíváncsi vagyok valóban visszajövünk-e, ha változatlanul kitartok a beállításokkal hosszabb távon.

gnarroni 2012.04.13. 17:17:41

Jajj de rég voltam itt. FCC munkája mostanság nagyon bizarr a számomra. Nem tudom hova tenni a dolgait ráadásul brutál a csúszás még mindig. A mai 3 kötése nekem összesen minusz 4 pip lett, ami nem vészes csak nem értem ez, hogy lehet. Nálatok még mindig nincs akkora csuszás az FCC-nél, hogy az feleméssze a nyereséget?

whiteg71 (törölt) 2012.04.13. 18:22:34

@gnarroni:
Ez a hetem mínuszban zárt, továbbra is azt tapasztalom, hogy lassú a profit szerzés, míg a visszaesések, ehhez képest nagyok.
Három hónap után még nem látom, hogy a zulun miként lehet profitosan jelszolgáltatókat követni, lehet, hogy ez csak nagy kezdeti töke esetén megvalósítható.
Sajnos nem ismerek, profitosan zulutrade követőket, és nem is láttam nyereséges követői élő számlát.
De akkor is megtalálom a módját, hogy egy év alatt minimum megduplázzam az alaptőkémet. Kell lenni megoldásnak!
Az FCC-vel minden oké, neki is vannak vissza esései. Nálam, a mai napi három kötése plusz 4pip-el záródott. Nem valami sok és hét eleji mínuszok után.

gnarroni 2012.04.13. 18:48:37

@whiteg71: Már, hogy ne ismernél olyan embert akinek profitos a számlája! Én profitban vagyok, sőt ez a hetem is pluszos volt. Továbbá gyanítom, hogy Boros úrnak is profitos csak mostanság pipekben valahogy nem tűnik túl jövedelmezőnek ez a beállítás. Mellesleg eszközlözem, brutális szintű változtatásokat a portfóliómban, amit egyelőre nem osztok meg 2 okból! Az egyik, hogy attól félnék,hogy még a végén valaki lebeszélne róla, másrészt amíg nem teljesít jól ez a beállítás addig nem szivesen osztanám meg, de ha érdekel valakit akkor később nagyon szivesen leírom, nem akarom titkolni én! Nehogy félreértés essék!

Annyit elárulok, hogy sokkal több szolgáltatót használok mint amennyit valaha képzeltem, hogy fogok használni. MGC 140% így is. Nekem belefér!

Szerintem is megtaláljuk a módját a folyamatos profitszerzésnek, hogy 10 múlva a yachtunkon tudjuk nyitni a pezsgőt! =)

whiteg71 (törölt) 2012.04.13. 19:00:09

@gnarroni:
Igazad van, és nagyon örülök, hogy nyereséges a számlád, csak így tovább!!!!!
Nekem nincs nagy választásom, mert a tőkevesztés miatt, így is 190 – 230áll az MGC. Azon gondolkodom, hogy az SP Dolorest lecserélem, mert ugyan megbízható, de túl lassú.
Egyenlőre nem tudtam eldönteni, hogy ki kerüljön a helyére.

gnarroni 2012.04.13. 19:36:03

@whiteg71: én is pontosan emiatt az ok miatt cseréltem le. Megbízható szolgáltató de úristen azért ez a tempó nem vezet sok jóra. Akkor van értelme ha 2-3 standard loton üzemelteted és akkor keresel vele nem kevés pénzt biztosan egy hónapban.

Köszönöm a gratulációt! Remélem marad a tendencia! AAAFX FCC van nálad vagy a sima? Nekem a simával vannak pocsék eredményeim :\. Nézz utána egy picit pár alacsony kockázattal működő szolgáltatónak! Sajnos nem tudok mondani olyat aki megfelel az igényeidnek. Szivesen mondanám valamelyik jianhongot vagy xiaofant de 2 hete nem kereskednek ugy mint azelőtt de hosszú távon jól működnek. Jianhong111 fut nálam. Eddig plusz de mindig van valami nagyon rossz kötése ami akár kitart egy hétig is de e mellett folyamatosan nyit kereskedéseket. 3nyitható kereskedéssel és 150es stoppal jól használható!

whiteg71 (törölt) 2012.04.13. 20:13:16

@gnarroni:
SP dolores helyett most beraktam a HUF Gringot, 1micro Lot, 6-kerekedéssel és 500SL értékkel.
Kérdésedre válaszolva, jelenleg használom mind kettő FCC-t 1micro Lot értékkel( FXDD és az AAAFX ) így az FCC lényegében 2micro Lot értékkel kereskedik a számlámon. Nagy különbséget nem tapasztalok csúszásban a kettő között (fél és egy pip között mozog), hol az egyik, hol a másik javára. De így jól kiegészítik egymást.

gnarroni 2012.04.13. 20:33:51

@whiteg71: hát akkor te nagyon jó helyzetben vagy. Én el sem tudom képzelni, hogy mi okozhat ekkora gubancot? Rossz a netem? vagy mi lehet. HUF Gringot kiszedtem a portfóliómból mert brutális módon leredukálta a kereskedéseit. Jó ha egy héten volt 3-4. Előtte egy nap alatt volt annyi és ezt azóta csinálja amióta volt egy rosszabb korszaka. Akkor írtam is neki jófej volt és reagált de ez még nem változtat azon, hogy kisebb eredményt fog elérni mint eddig. Meg ugye EURHUF piacot kevesebbet ér egy pip 1 microloton mint EURUSD devizapáron.

whiteg71 (törölt) 2012.04.13. 21:03:56

@gnarroni:
A net kapcsolatodnak nincs köze a csúszáshoz, a broker és a zulu számlád közötti adat átvitel lehet az oka. Feltételezem, hogy a brokernek több szervere van és ezek szerint nem mindegy, hogy melyik felhasználó, melyik szerveren keresztül kapja az adatokat.
Az alapján amit írsz, kiveszem a Huf gringot, keresek helyette mást, a hétvégén lesz rá időm.

gnarroni 2012.04.13. 21:29:04

@whiteg71: jajj neee ezt ne mondd! Ne miattam vedd ki! :D
Én csak a véleményemet írtam le, hogy mit gondolok róla! Ne ez alapján dönts!

Relda 2012.04.14. 14:08:42

@whiteg71:
A két FCC éles számlán fut? Melyik brókernél?
Előre is köszi!

whiteg71 (törölt) 2012.04.14. 17:50:00

@Relda:
Párhuzamosan futnak a számlámon. Az éles számlám az AAAFX-nél van.
Korábban képet is linkeltem a számlámon futó FXDD és AAAFX-es FCC kereskedéseiről.

www.kepfeltoltes.hu/view/120314/FCC_vs_FCCAAAFX_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Gnarroni, ne aggódj, ugyanakkor mindig adok mások tapasztalataira is, de a öntés az enyém!

gnarroni 2012.04.14. 20:53:25

@whiteg71: Köszönöm! EZt akartam hallani! :)

whiteg71 (törölt) 2012.04.17. 17:45:34

Érdekességként megosztom veletek az elmúlt háromhavi „Zulu-taredelésemet” pip-ekben.
Mint látható, a nagy mélyrepülés után, szépen jön felfelé a számlám.

kep-feltoltes.hu/share-EDE6_4F8D8FB6.html

boros_lajos 2012.04.17. 21:58:41

Sziasztok!

Megint van egy kis időm reagálni az írásokra. Válaszolok amire tudok.

Először is Whiteg felvetésére, miszerint elgondolkodtató a követői szisztémám.

Örülök, ha valaki elgondolkodik a szisztémámon :), de szerintem itt Whiteg inkább kételkedik benne, és nem szimpatizál vele.

Én is számoltam, és a következő eredményeket kaptam:

1. kategória
2012: 487pip
2011: 2,843pip

2. kategória:
2012: 1462pip
2011: 9050pip

3. kategória (a megfigyeltek, minimális lot mérettel)
2012: 510pip
2011: 17,062pip

Nem tudom kinek mi számít hosszú távnak. Én azt gondolom, hogy a három hónap még nem hosszútáv, az maximum középtáv. Az idei, kicsit több, mint 3 hónap alatt is pluszos mindhárom kategória, pedig a harmadiktól nem is számítottam ilyenre.

Én azt gondolom, hogy egyetlen stratégiától sem várható el, hogy minden hónap pluszos legyen, de igazából még az sem, hogy minden negyedév pluszos legyen. Az meg végképp nem elvárható, hogy minden hét nyereséges legyen.

A tőzsde befektetés. Mind pénz, mind idő, és energia befektetés. Tanulni kell, és hagyni a pénzt a megfelelő helyen dolgozni.

Annak pedig nem látom értelmét, hogy néhány hete kereskedő jelszolgáltatókkal próbálkozzon bárki is. 10-15 hét az még semmi. Mint látjátok, sokszor még fél-egy év után is derülnek ki új dolgok a jelszolgáltatókról.

whiteg71 (törölt) 2012.04.18. 19:24:15

@boros_lajos:
Lajos, köszönöm szépen az újabb észrevételeidet, és a hasznos információkat.
Részemről nem kételkedem az általad követett stratégiában, inkább érdekesnek tartóm és próbálom átlátni a benne rejlő „logikát”.
Az alacsony alaptőke miatt nekem teljesen másként kellet kialakítanom a portfoliómat, ahhoz, hogy az nyereséget hozzon. Ennek adtam hangot, hogy egy bizonyos tőke nagyság felet van lehetőség az általad alkalmazott stratégia alkalmazására.

boros_lajos 2012.04.18. 22:13:48

@whiteg71: Azzal sincs gond, ha kételkedsz a stratégiában. Legalább átgondolod a dolgokat! :)
süti beállítások módosítása