Kedves Zulutrader,

Eljött az ideje a portfólió frissítésének. Kerültek be sokan a célkeresztbe, és vannak akik végleg kikerültek onnan. Ezen felül olyan is akad, aki feljebb lépett a kategóriákban.Ezeket részletezem az elmúlt hét, és hónap eredményei után.

Az elmúlt hét (április 23.-27.) és hónap (április 02.-30.) eredménye számokban: 

Jelszolgáltatók eredményei

 

  1. kategória:
  1. kategória: 
  1. kategria:

Új beosztás

A 2. kategóriába lépett előre MVK_08

Nagyon szép eredményei vannak. Nem kereskedik sokat, és hajlandó elvágni a veszteséget, ha szükséges. Azt gondolom, hogy még nem láttuk őt rossz időszakban, ezért óvatosan kell kezelni. Azonban látszik, hogy nem ész nélkül csinálja, így bizalmat szavaztam neki.

Rucom FIC

Kikerült most már a megfigyeltek közül is. Valószínűleg lesz neki újra nyereséges időszaka, és vissza fog jönni pluszba, de akkora visszaesést csinált, hogy nehéz lenne őt a jövőben követni. Vannak sokkal jobb jelszolgáltatók, ezért őt teljesen kitettem a portfólióból.

Beyond EUR

Hasonlót tudok írni róla, mint Rucom FIC-ről. Soha nem lesz annyira eredményes, hogy érdemes legyen betenni a nagyobb lot mérettel a portfólióba, ezért kivettem teljesen.

SUCCESSONE

Gyakorlatilag fél éve nem tudott profitot produkálni. Kiraktam a portfólióból. Ha fél évig tud majd megint jól dolgozni, akkor esetleg szóba jöhet.

Forex Cruise Control

Csak azért nem került feljebb, mert mostanában sok gond volt a csúszással. Úgy néz ki, hogy ezt sikerült javítania. Ha így marad, és továbbra is jól fog teljesíteni, akkor hamar előrébb kerülhet nálam.

ProfitSwing

Szerepelt ő már a portfóliómban, de kikerült onnan, mert sok kereskedés nem történt meg a számlámon, ami a sajátján viszont megvolt. Úgy néz ki, hogy ezt mostanra tudta orvosolni. Ha ez így marad, akkor ő egy nagyon jó jelszgoláltató lehet. Egyelőre kis lot mérettel megfigyelés alatt tartom, de ha nem lesz vele technikai gond, akkor hamar feljebb léphet.

Money Hunter

Nagyon sok minden szimpatikus a kereskedésében, és persze vannak amik miatt bizonytalan vagyok. Bekerült a listába, így meg tudom figyelni, és ha elszállnak a kételyek, akkor később nagyobb teret is kaphat a számlán.

Ha úgy gondolod, hogy valamelyik jelszolgáltató kimaradt azok közül, akiket Te jónak tartasz, írd meg a blogon kommentként, és megvitatjuk együtt!

Sikeres hetet kívánok!

Üdvözlettel, 

Boros Lajos

 

Címkék: forex portfólió zulutrade betbulls

A bejegyzés trackback címe:

https://betbulls-zulutrade.blog.hu/api/trackback/id/tr614486085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gnarroni 2012.05.03. 16:29:44

Köszi a cikket! hasznos volt! A money huntert mekkora stoppal és hány kereskedéssel üzemelteted? Nem tűnik rossznak!

gnarroni 2012.05.03. 16:33:07

Lenne egy kérdésem, amit nem értek. Hogy sikerült a tecnotradernek +434 pipet összehozni, amikor ő saját számláján -341 pipet csinált áprilisban? Ezt nem értem.

BetBulls - Zulutrade 2012.05.03. 18:10:27

@gnarroni: Jogos, sajnos a technotrader-t számoltam, ő meg h nélkül írja a nevét! Sorry, javítva!

gnarroni 2012.05.03. 18:17:24

Értem! Mondjuk én azt hittem, hogy a havi adatokat a saját számládon keletkezett pipek alapján írod ki és nem a szolgáltató oldaláról de ha nem nyúlsz bele akkor végülis mindegy bár a te számládon a csúszás is bele lenne kalkulálva. 93 pip összesen de pluszos! =) A money huntert milyen beállítással használod?

boros_lajos 2012.05.04. 09:51:25

@gnarroni: Az eredményeket nem én számolom, hanem az egyik üzlettársam :)

A saját számlámról azért sem tudom írni, mert több számlán is fut, és van eltérés a csúszások között.

Money Hunter-re sajnos nem találtam értelmesebb Stop-ot, mint a 258pip fölé valahova betenni. Ez lehet 270-300 között szinte bármi.
Azért óvatosan vele is!

whiteg71 (törölt) 2012.05.07. 17:44:26

Az SP dolores-nél is elgurult a gyógyszer. Még jó, hogy a múlthéten letiltottam, így az én számlámon nem okozott veszteséget.

Nem értem, hogy, hogy a fenébe lehet az, hogy a hónapokon át jól teljesítő kereskedők, egyik pillanatról a másikra 100% megváltoznak miért jó nekik ez? Miért mennek bele olyan kereskedési stílusba, amiről már messziről ordít az, hogy veszteséget fog okozni. Hová teszik ilyenkor az addig jól megszokott biztonságra alapuló elővigyázatosságukat.
Ha pedig szándékos a stratégiaváltás, akkor miért válik az addig korrekt szolgáltató inkorrekté, és nem tájékoztatja a követőit.
Ha csak nem egy robot van a kereskedés mögött, de azt meg felügyelni kellene.
Szóval nem értem, miért jó, ha önmagának és a követeinek veszteséget okoz azzal, hogy totál ellentétes kereskedésbe kezd.

gnarroni 2012.05.08. 20:30:30

Ez gyakori jelenség valamiért a zulun, hogy változtatnak a stratégián. Én két indokot tudok erre elképzelni. Az egyik indok, ami szerintem a ritkább, hogy valóban érdemben stratégiát vált a szolgáltató mert az előzőnél jobbat tud vagy, ami a gyakori, hogy rájön, hoyg oké oké stabil stratégiája van de ritkán nyit poziciót és így ritkán is kap részesedést, amit kevesel. Tehát inkább a kapzsiság lehet a motiváció szerintem.

Érdekelne a véleményetek erről a szolgáltatóról! Tudom, hogy nem ivarérett még (még 9 hét kell), de ha tartja a színvonalat szerintem elég igéretes szolgáltatóról van szó!

www.zulutrade.com/TradeHistoryIndividual.aspx?pid=81628

gnarroni 2012.05.08. 20:37:32

most néztem SP DOLORES teljesítményét... hát ez nagyon durva.. ennek tényleg elgurult a gyógyszere. Ilyen látványos hanyatlást ritkán látni.

boros_lajos 2012.05.13. 16:38:41

Nem gondoljátok, hogy inkább ez a reális egy ilyen stratégiánál?
Nem követtem eddig nyomon, ezért nem tudom, hogy pontosan milyen a stratégiája, de alapvetően azt látom, hogy eddig sem zárta sűrűn mínuszban a kereskedéseit.

Ameddig csak tudta, kivárta, hogy visszajöjjön pluszba, vagy 0 közelbe, és akkor zárta.

Szerintem csak annyi történt, hogy most volt először, hogy igazán ellene ment a piac.

Arra viszont lehetett számítani, hogy egyszer lesz ilyen.

edwardoo-val ugyanez a bajom. Nem zárja le a pozícióit, hanem kivárja míg visszajön. Ez csak ideig-óráig tartható. A 92%-os találat arány nagyon magas, és még annál is kockázatosabb.

Pontosan ezekért mondom, hogy inkább azok a jelszolgáltatók legyenek nagyobb súlyban, akik Stoppal kereskednek, és az ilyen, vagy hasonló jelszolgáltatók maximum kis százalékban.

whiteg71 (törölt) 2012.05.14. 21:21:38

@boros_lajos:
Igazad van, és ez az eset az SP doloressal pont arra volt jó, hogy világosan, a gyakorlatban is lássam, hogy miért hangsúlyozod azt, hogy olyan kereskedőt válasszunk, aki használ Stop-ot.
Még az a jó, hogy mi kővetők is használunk Stop-ot, így védve magunkat a hasonló esetektől.

Abban is igazad van, hogy egy változatlan stratégiát használó, jól kiismert szolgáltató kereskedése előnyösen használható a saját hasznunkra. Azáltal, hogy a veszteséges időszakában csökkentjük a Lot értéket, a nyereséges szakaszában növeljük a Lot értéket.
Ez utóbbi stratégia több odafigyelést igényel, de megéri. (igaz, én most ezt nem használom ki, mert ritkán jutok net közelben, ebben az estben pedig szükséges a napi szintű felügyelet.)

boros_lajos 2012.05.14. 21:30:50

@whiteg71:
Szerintem nem életbevágó a napi felügyelet.
Úgy kell használni, ahogy a Te lehetőségeid engedik.
Van olyan szisztéma amihez nem kell napközben ott lenni (pl a Stop-ot használó jelszolgáltatók lot emelése, csökkentése). Úgy sem fogod előre tudni pontosan, hogy hol van csúcs, vagy a mi a pontosan elég visszaesés. Az, hogy 1-2 nappal előbb indítod, vagy előbb állítod le az nem befolyásolja jelentősen. Én is általában inkább hétvégén állítok lot méretet.

whiteg71 (törölt) 2012.05.16. 19:26:51

@boros_lajos:
Még nem bízom annyira magamban, hogy megmerjem lépni ezt a kereskedési szisztémát és ehhez még jobban ki kellene ismernem bizonyos szolgáltatókat. Ez utóbbi adja a bizonytalanságomat, mert sokszor azt gondolom, már látom, miként kereskedik, aztán kiderül, hogy még sem úgy van az. Ezzel pedig totál elbizonytalanítanak, hogy most emeljek, vagy ne emeljek, netán csökkentsem a Lot értékét.
Az elmélet egyszerű, de a gyakorlat már más. A nálad első kategóriás Forextechno, időnként képes hetekig is mínuszban lenni, és ezekre a veszteséges hetekre nekem le kellene tiltanom. Letiltanom, mert 1micró Lot on hagyva is sok lenne a többheti veszteség, az én alacsony tőkével bíró számlámon.
Még nem látom azt a „titkot” sem, amit te már biztosan, hogy kb milyen ciklus szerint ismétlődik nála a vesztesége / nyereséges időszak, ill annak a hosszának a megtippelése is nehéz, hisz van hogy már két pozitív kereskedés után ismét veszteséges, kár egy hétig.
Zseniális vagy, hogy te ezt átlátod.

jaki68 2012.05.17. 22:11:37

sziasztok!az aván keresztül zuluzok.több hónapja demóztam ,és két hete élesben is kereskedem. hát ma sikerült lefelezni a számlámat. a portfoliom fcc,fxgeo,jianho111,mvk.profitswing.sajnos az aván csak 5 mikróval lehet minimum kötni így a számlám hamar feleződött.egyépként elötte fizetett szignált követtem , hát megbántam ,hogy zulura cseréltem.nekem ez ámokfutásnak tünik,és úgy néz ki hogy a veszteséges pozit nem tudják,vagy nem akarják jól kezelni. másik probléma szerintem,hogy másolják egymást nagyon,és ez miatt rossz irányba kereskednek.lásd most buy euro,ill.font a dollárral szemben. kivánok mindenkinek sok profitot és szerencsét

whiteg71 (törölt) 2012.05.18. 07:40:57

Épp, hogy visszajött a számlám a -50%-ból és átfordult pozitívba, de ennek nem sokáig örülhettem.
Úgy néz ki, hogy technikai Margin call következet be. Mondjuk nem értem, hogy miért, és mi okból záródott az összes, még nyitott, mínuszban lévő pozíció, úgy hogy messze voltak az általam használt SL értékétől. Ez ügyben még konzultálok.
Persze az is lehet, hogy én értelmeztem félre a Margin Call működését, akkor bizony ennyi volt, és akkor ez én hibám.
Nos, 100USD-böl visszajönni??? Van ötlet? :-)) Ebből visszajönni az igazi kihívás!

gnarroni 2012.05.18. 08:21:37

Sziasztok! Szomorúan hallom és látom, hogy mik történnek a világban és a zuluban egyaránt. Sajnálom ezeket a gigászi méretű visszaeséseket.

Jaki68: Megmondom őszintén, hogy megértem a kételkedésedet mert ugye az ember első benyomása a legfontosabb és neked negatív de azt tegyük hozzá nem szépítve a dolgot a lehető legeslegrosszabbkor kezdted el használni a zulutradet! Ilyen szintű visszaesések évekkel ezelőtt voltak például az FCC-nél de a többiekre sem volt jellemző ez! Én is csak pislogok!

Whiteg: Nagyon sajnálom! Na innen szép feljönni. Mellesleg ezek szerint én is félre értelmeztem a margin-callt szóval erről esetleg majd egy ÉRTHETŐ cikket szivesen olvasok mert eddig csak kétértelmű vagy bonyolult leírásokat találtam róla.

Én már nagyon sok rendszer felépítést próbáltam zulun de egyik sem volt az igazi. Most kitaláltam egy totál újat és azt tesztelem. Ha sikeres lesz, akkor majd elárulom.

Mellesleg én talán szerencsésnek mondhatom magam, ami mostani helyzetnél. Még hétfőn az egyik szolgáltatóm elkezdett minuszokat gyártani. A megszokottnál nagyobbakat és aztán egy másik is. Megnéztem egy két chartot és láttam, hogy szinte 2 hete esik a piac. Amikor észrevettem, hogy mindenki a trend ellen megy inkább fogtam magam és az egész zulut leállítottam hétfőről keddre. Most látom, hogy jó döntés volt. Így csak a tőkém 15-20%-át buktam el szóval indulhat a recover buli. Mellesleg ez a válság ráébresztett egy két dologra a kereskedéssel kapcsolatban pozitív irányban. Mondhatni tanultam belőle.

boros_lajos 2012.05.18. 08:38:50

@jaki68: Szia!

Sajnálom, hogy ilyen negatív tapasztalattal indultál (és végeztél) a Zulun. Megosztod velünk, hogy mi alapján állítottad össze a portfóliódat? A lot méretezést hogyan számoltad, és mekkora kockázati szintre állítottad be a számládat?
Ez a Zulun mekkora margin call o metert mutatott?

Természetesen, ha nem szeretnéd, semmi gond, de lehet, hogy mi is tanulhatunk ezekből.

A Margin Call-al kapcsolatban fogunk írni egy tájékoztatót.

whiteg71 (törölt) 2012.05.18. 15:57:21

Az ember mindig tanul, én is. Az, hogy nem voltam tisztában a MCL-el az nem a szolgáltató hibája, az, az én saram. Természetesen, ha jól ismerem, akkor másként kezelem a számlámat.
Még nem döntöttem, miként tovább, azt látom, hogy egy nagyobb tőkével, viszonylag kis kockázattal lehet profitot elérni, de nekem nem áll rendelkezésemre ekkora tőke.

Amíg a gondolkodom, addig is a maradék összeget fent hagyom, hisz már nincs mit vesztenem.
A számlámat beállítottam egy szolgáltatóra (egyenlőre az FCC-re, mert most jobb nem jutott az eszembe, bár egy kisebb SL-elt használó szolgáltató, talán jobb lenne), 1 micro Lot-on, három kereskedéssel. Így 80% az MCL.
Ha van más szolgáltató tippetek, azt szívesen fogadom.

Elkeseredve nem vagyok, most ez egy kihívás a számomra, mert ha ebből az összegből profitos számlát tudok varázsolni, akkor zseni vagyok.

cassiopeia 2012.05.18. 20:45:44

Ahogy látom mások is szivnak a mostani nagy árfolyam elmozdulásokon. Bevallom egy kissé besokalltam zulutol.

Kb 5 hónapja tanulom, de most már amikor végre kezdtem "egyenesbe" jönni, jött ez a görög-mizéria amit az eddigi szolgáltatók nem igazán tudták lekezelni. Ezen a héten gyakorlatilag a két hónap profitja szállt el.

Szóval egy kissé csalódott vagyok, egy időre szerintem leállok Zuluval.

Relda 2012.05.21. 19:28:41

Urak lenne egy kérdésem!

FCC-nél mekkora SL-t használnátok?

Relda 2012.05.22. 19:12:02

@whiteg71: Hogyan határoztad meg ezt az értéket, ha leírnád megköszönném!

whiteg71 (törölt) 2012.05.22. 20:01:35

@Relda:
A következőképpen:
Az FCC legrosszabb Kereskedése -240 Pip-ek (eddig).
Ennek az értéknek veszem a 10%-át, és azt hozzá adom.

240 / 9= 26.6 (ez a 10%-a)
204 + 26.6 = 266.6 (ezt én mindig kerekítem egészen 9ig. így lett 269)

whiteg71 (törölt) 2012.05.22. 20:03:21

@whiteg71:
rosz(204 + 26.6)
elírtam, így a jó: 240+26.6

Relda 2012.05.22. 20:40:15

@whiteg71: Tehát ha jól értem a legrosszabb kereskedés 110%-a?

gnarroni 2012.05.23. 11:37:34

De király, hogy leállítottam az FCC-ét. Ebből az óriási DD-ből és az előtte lévőből is kimaradtam. Jelenleg 1064pip DD van. Ez történelmi.

Most meg 7 kötés helyett már 8-nál tart. Kicsit gáz, hogy nem volt képes lezárni a kötést hamarabb. Azt sajnálom, hogy Lajos pont nemrég adta be a derekát, hogy használja ezt a szolgáltatót... Tényleg nem kellett volna. Kíváncsi vagyok, hogy mikor áll helyre a rend az erőben. :/
süti beállítások módosítása